Terug naar overzicht
Ik heb hier totaal niet over nagedacht eigenlijk... De kousenband heeft iets blauw. Juwelen enzo zijn nieuw? Maar dat geleende...?
Ik had een ringkussen van iemand geleend....nieuw, tja, de jurk, de schoenen....iets oud (mijn bh, hihi, die werd verknipt en in men jurk genaaaid)en something blue, ja dat was er genoeg (zie foto's hihi)
Iets ouds heb ik nog niet.New: oorbelletjesBorrowed: halssnoerBlue: kousenbandSixpence: check
Old: mijn juwelen (gekregen van mijn verloofde voor een feest ooit eens)New: het kleed zelfBorrowed: kousenbandblue: mijn boeket
ja, Old: foto van de grootouders van mijn papa met verhaal bijNew: kleedBorrowed: Juwelen van mijn mamaBlue: kousenbandSixpence: gewoon muntstuk
Something old/ borrowed/ blue = de auto van mijn papa :-)Old = mijn halsketting met hangertje die ik in 't 1e leerjaar kreeg en mariake van 't overlijden van mijn papa heb ik met 'n speldje in mijn kleed gehangen.New = zowat al de rest wat ik aanhad :pBorrowed = armband van mijn mamasixpence = niet gedaan, te lastig in mijn shoes :p
something old: nog geen ideesomething new: horlogesomething borrowed: zakdoeksomething blue: schoenensixpence: check!
mijn schoonzus heeft hier zeker aan gedacht. Het oude is een brioche,erfstuk uit de familie,het nieuwe juweeltjes,het geleende een paar oorbellen en het blauwe is de kouseband ;-)
Old: mijn brilNew: kleed, juwelenBorrowed: haarspeldjeBlue: kleed en schoenen
old + borrowed: halsketting van overleden grootmoeder (ligt voorlopig nog bij mijn tante te wachten tot mijn grote dag)new: kleed + schoenenblue: kousenband
Old + borrowed: taarttopper van men ouders hun huwelijkblue: 'I DO' sticker onder men schoenennew: Al wat ik ga dragen die dag
Old: armbandje dat ik als kind van mijn grootvader/peter gekregen heb, zo is hij toch een beetje bij de trouw betrokken New: kleed en schoenenBlue: schoensticker van disney met blauw strikje Borrowed: zakdoek van de mama of juwelen van de grootmoeder