TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ne
28-9-2013
|
10-8-2013 10:14:19
Je hebt foto`s mogen nemen?
|
|
Tiffany
27-6-2014
|
10-8-2013 10:20:41
In youniek hebben we foto's mogen nemen, die vonden da helemaal ni erg en hadden dit zelf voorgesteld. In jagre niet maar van de laatste jurk toch stiekem 1 kunnen nemen :p
|
|
kelly
13-7-2013
|
10-8-2013 10:41:04
Hey Tiffany, ik zou toch nog eens verder kijken want uit je verslag heb je nog geen WAW gevoel gehad en voor minder moet je niet gaan! Wel goed dat je nu al weet welke stijlen bij je passen!!! Geloof me, als je jouw jurk aanhebt, dan weet je het wel xxxx geniet er nog van xxx
|
|
Stefanie
31-5-2014
|
10-8-2013 11:30:17
bij Pierre Yves te Aalst hebben ze kei veel bruidsjurken en alle soorten vormen zoals sissi jurken tot meerminjurken. Ze laten je alle modellen eens passen en je ziet zelf meteen wat je staat of niet van model. Eens je het model weet, ja kan je veel passen en niks is hen teveel. Ze zeggen ook hun mening en door hun ervaring weten ze eigenlijk al van in het begin wat je het beste staat. Ik heb daar mijn droomjurk gevonden van het merk Pronovias :-) als ik mijn kleed aanhad, wou ik meteen gaan trouwen. Als je dat gevoel hebt, dan weet je dat je je droomkleed hebt gevonden ;-) wij hebben ook foto's mogen nemen, vonden ze geen enkel probleem ;-)
|
|
Claudia
14-6-2014
|
10-8-2013 11:42:18
Het is mss wat ver voor je maar bij Koonings in Deurne bij Eindhoven is het nu 50% op de bruidsjurken en helpen je ze super verder! En bij Lecoq in Lommel heb je ook super veel keuze, deze winkel had me ook verrast, zoveel keuze had ik niet verwacht :)
|
|
Mieke
4-7-2014
|
10-8-2013 12:09:01
In jouw plaats zou ik zelf niet nog naar een andere winkel gaan, gewoon omdat ik persoonlijk dan veel te veel keuzestress zou hebben Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Dinsdag ga ik ook naar Youniek, dat is de eerste winkel die ik zal bezoeken en ik hoop hem daar ook te vinden
|
|
Margot
4-10-2014
|
10-8-2013 13:34:00
Ooh Stefanie,
jij wordt een Pronovias-bruidje. Ik ben ZOOOOOO jaloers :-) Ik ben écht benieuwd naar je kleed :-) !
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|