Terug naar overzicht
Hoi EvelynWe trouwen ook enkel voor de wet, en ik was ook van plan om in suite te trouwen, zo'n kleed van raffa kost ongeveer 900 euro. Maar ik ben naar bruidshuis ellen geweest in Oostburg en daar hebben ze prachtige trouwjurken in andere kleuren (alles is mogelijk, zelf zwart of paars, noem maar op) en dan ben ik afgestapt van het idee om in suite te trouwen, maar bij Ellen hebben ze ook prachtige suitekledij, vooral raffa dacht ik.GroetjesKim 04/05/2007
Hallo,Voor het huwelijk van mijn broer had ik een suitekleed van Raffa ( zustermerk Linea) en dit kwam op ongeveer 700,00 EUR. Groetjes en succes verder,Mieke
HoiWij trouwen wel voor wet en kerk maar ook ik heb gekozen voor een suitekleed van Linea Raffaelli. De prijs ligt heel wat lager dan voor een "echt" trouwkleed. Ik heb voor het hele ensemble (rok, topje en stola) rond de 800 euro betaald. Dit was niet het duurste maar ook niet goedkoopste dat er te krijgen was. De levertijd zou korter zijn (weet wel niet hoe lang dit bij een gewoon trouwkleed is). Gelukkig maar, want ik heb pas half oktober mijn kleed gekozen en wij trouwen eind december al.K.
Ik heb ook wat prijzen gevraagd toen ik mijn trouwkleed ging kiezen. Voor een volledige suite-tenue betaal je toch ook als snel 500-600 euro en er zijn ook trouwkleren (iets simpelere) van die prijs.Els22/09/2007
HoiIk had hetzelfde idee en heb ondertussen mijn suitekleedje van Linea gekocht voor 980 euro, wel met stola erbij. GroetjesMieke