Nu Online
Momenteel zijn er 555 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal of traiteur

10-8-2013 20:38:08
wij zijn ook eens aan kijken wat we zouden doen een feestzaal of een zaaltje huren en met een traiteur werken. het zou in deaomgeving van dendermonde moeten plaatsvinden. Ik heb al wat uitgerekend en denk dat het goedkoper uitkomt bij een traiteur. Wij willen het ook lowbudget houden. grtjs kizzy

kizzy

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 844

Veronique
16-8-2014
 Meld misbruik11-8-2013 8:54:54

Je vindt weinig feestzalen die je met eigen catering laten werken.
Er zijn er natuurlijk wel, maar die vragen dan weer hun prijs voor de huur van de zaal.
Je moet dan ook nog alles zelf in goede banen leiden.... versiering enz
Wij hebben uiteindelijk toch een feestzaal gevonden... prijs-kwaliteit zijn we erg tevreden...een verschil met andere zalen uit de buurt.
wij hebben bij onze feestzaal een reuze gevoel, zij willen er voor ons een schitterend feest van maken zonder onnodig geld uit onze zakken te kloppen... iets wat bij de meeste andere zalen niet het geval was.
Wij trouwen wel in regio Beveren. dat is misschien wel wat uit de buurt voor jullie?
Veel succes met de zoektocht.

kizzy

Meld misbruik11-8-2013 13:41:21

inderdaad beveren is wat verder he. ja ze durven wat vragen van allee zalen, maar ik ben nog maar begonnen met wat opzoekingen.

Nele
13-9-2014
 Meld misbruik3-9-2013 6:46:38

Over welke feestzaal in Beveren heb je het, Veronique?

Nele
13-9-2014
 Meld misbruik3-9-2013 6:46:48

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...