Terug naar overzicht
Ja dat zou ik ook doen , anders word het een dure zaak vind ik :-) En ik heb ook steeds 1 bedankje gekregen als ik naar andere trouwen ding dus
Idd het is maar 1bedankje per koppel normaalWij hebben 2bedankjes per koppel gedaan omdat ik te veel had (wegens veel afzeggingen) en heb nog 10over
Wij doen 1 bedankje per persoon.. Bij vrienden van ons is dit ook altijd zo geweest. Hmm.. Nu ga ik toch twijfelen.. Ach, ik heb nog even, maar ik blijf even volgen!
wij voorzien ook bedenkjes per persoon. 1 voor mannen 1 voor vrouwen en bij de kindjes ook gekeken om een apart geschenk voor zowel jongen als meisje.
Bij ons zal het ook per persoon zijn. Bij vorige trouwen waar ik naartoe ben geweest was het ook zo. Anders kom je ook koppels hebben er maar 1 en een persoon die alleen komt heeft er ook 1.
Wij doen ook één per persoon, maar dit kies je denk ik zelf...
Iedereen maakt dat voor zichzelf uit. Wij hebben bij andere huwelijken, zowel 1 pp als 1 per koppel gekregen, dus het hangt er wat van af.Zelf kiezen we voor 1 pp.
Wij hebben ook 1 per koppel voorzien. Anders werd het veel te duur. Nu ben ik nog op zoek naar een manier om dat duidelijk te maken. Zal in de vorm van een tekstje of rijmpje worden denk ik.
Wij doen ook 1 bedankje per koppel
Wij hadden bedrukte pennen.En we konden die enkel (goedkoop) vanaf 125 stuks bestellen.Dus hebben wij iedereen een pen meegegeven. Maar je kan perfect 1 per koppel doen hoor ...
Ja het ding is wat ik wil moet ik op een bord maken maar als ik voor iedereen moet voorzien moet ik een mega groot bord maken, want ik dat niet de hele avond staan bijvullen. Dus leek mij handig om 1 per koppel te voorzien. Maar wist niet of dat gedaan werd .Voor de kinderen hebben wij iets voorzien na de kerk.
Wat voorzien jullie dan voor de kinderen ? En iemand idee om bedankjes origineel te presenteren of leuk gedichtje/rijmpje ofz erbij?Wij wilde ze wel persoonlijk afgeven aan einde van het feest allee als iemand naar huis gaat even mee wandelen en bedankje afgeven ..
wij nemen champagne of bruidstaart bellenblaas voor de kindjes met een zakje snoepjes aan. Ik moet nog eens kijken. Want ik ben ook juf en als er dan kindjes van de klas komen heb ik er al wa nodigWij gaan snoepjes laten maken met onze namen in. Voor de volwassen heb ik een houten mdf plaat genomen en heb ik onze letters en een hartje op gemaakt uit hout en dan allemaal wasknijpers op het paneel gelijmd en daar komen de zakjes aan te hangen. Ik heb zakjes met snoep en dan zit er een kaartje in bedankt dat je er bij was en onze namen + datum en plak ik het zakje dicht met een dankzegel met daar tussen nog een bruid en bruidegom gelukspoppetje
Amai dat klinkt al super leuk ! Ja een bellenblaas voor de kids lijkt me ook fijn.Had ik al over getwijfeld ..En mag ik vragen welke snoepjes?Ik had al gekeken bij M&M's maar dat vind ik wel duur ..Nu was m'n gedacht om gewoon merci snoepjes te nemen en daardan een gepast tekstje bij te maken :-)
http://www.wonderwebwinkel.be/detail/221377-gepersonali... Die zijn ook wel duur omdat je minimum 10 kg moet nemen