Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kapper Brugge

6-12-2006 14:53:02
Ik ben nu al weken opzoek naar een goede kapper in Brugge die op afspraak werkt, en mooie bruidskapsels kan leveren! (of iemand die thuis komt vind ik ook goed...) Maar ik word een beetje van het kastje naar de muur gestuurd... Nu ben ik totaal niet van de omgeving (ik ben nederlandse en woon hier sinds een jaar en heb makkelijk te onderhouden haar...) dus ik heb een beetje jullie raad en advies nodig!
Ik trouw de 20ste januari (aanstaande)

Alvast bedankt voor de reacties!

Ingeborg
20-1-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2214

mieke
15-6-2007
 Meld misbruik6-12-2006 15:14:21

Hallo,

Welkom in onze stad!
Mijn eigen kapper is Com Il Fo
Ontmijnerslaan 40
8200 Sint-Andries (Brugge)
050 38 87 47. Ik ben heel tevreden van hen, maar ik heb wel een korte coupe, dus dat is wat makkelijker voor hen.
Een andere aanrader, en een grote naam in Brugge is Xantippe H.m.C. BVBA
Gistelse Steenweg 55
8200 Sint-Andries (Brugge)
050 38 28 00. Zij staan ook op huwelijksbeurzen.
Groetjes en succes nog in je zoektocht!
Mieke

Lisa
31-3-2007
 Meld misbruik6-12-2006 22:26:55

Hey Ingeborg,

Ik heb al veel goeds gehoort van: Atelier Cocteau
Zilverstraat 8
8000 Brugge
050 34 44 17
Een vriendin van mij die heeft haar haar daar laten opsteken voor haar trouw en was er zeer tevreden van.
Allesinds veel succes!

Groetjes
Lisa
31/03/2007

Ellen
21-10-2006
 Meld misbruik6-12-2006 23:51:36

hallo!

ik ben voor mijn huwelijk naar de kapper Xantippe geweest in de blankenbergsesteenweg in sint pieters (brugge). Ik was er heel tevreden over. Mijn haar was niet echt lang, het kwam nog niet tot op mijn schouders en toch hebben ze het heel mooi kunnen opsteken. Niemand geloofde dat dit enkel met mijn echt haar was gebeurt. Het resultaat was prachtig, dus echt een aanrader.

groetjes

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik7-12-2006 0:31:56

hoi,
Voor ons huwelijk ben ik naar jacques Dessange geweest. Midden in het centrum aan de St- Amandstraat. 2 x proef en het meisje die mijn proefkapsel heeft gedaan is de dag van de trouw naar huis gekomen om 7 's morgens. Ze heeft dat subliem gedaan! Vragen naar Sarah xxx

Ingeborg
20-1-2007
 Meld misbruik7-12-2006 10:06:30

Bedankt allemaal voor de reacties... Xantippe is een naam die ik veel terug hoor komen, maar wat ik van hun website begrijp is het zonder afspraak... Maar ik ga er toch maar eens binnen stappen denk ik om dat persoonlijk te horen.

Bedankt allemaal! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...