Terug naar overzicht
Klinkt als een leuke dag!! oei, te weinig aandacht voor hen, dacht dat het uw dag was
Haha Sandra dat dacht ik ook ;-)
Hopelijk is alles nu opgelost. Die toegevoegde stress kan je wel missen zo vlak voor je huwelijk!
Met 1 van de getuigen is het opgelost - de 2de houd het nog in beraad ;-) ik zet het gewoon van mij af heb geen zin om mij ook nog eens hiermee bezig te houden. De laatste 10 dagen wil ik eens echt genieten
Sorry maar wat een giller van je getuiges: aandacht voor hen tssss"De 2de houdt het in beraad" vind ik dan nog erger, precies of zij heeft het voor het zeggen.Laat je er niet door doen!
Doe ik ook niet meer Rebecca. Dit was voor mij echt een keerpunt. Ik heb ervan genoten desondanks hun grillen. En ik ga volgende week vrijdag super hard genieten met of zonder hen. Heb mij al veel te lang laten doen. Nu wil ik echt genieten want het zal voorbij vliegen.
Oh my...zo gaat het vaak :-) de getuige(n) vinden zich belangrijker dan de bruid zelf...Heb het zelf ook meegemaakt vorig jaar, mijn getuige heeft toen ook echt belachelijk gedaan in de aanloop naar de trouw...puur jaloezie denk ik...Kunnen ze niet gewoon happy zijn dat jij gaat trouwen nee?Niks van aantrekken! Toch positief dat je een leuke vrijgezellendag hebt gekregen!!groetjesSandra
Heel herkenbaar dus ;-) Is het nog goed gekomen tussen uw getuige en u Sandra? Ik heb het idee dat de vriendschap na de trouw over gaat zijn omdat er te veel gezegd en gedaan is...
Wel, ik denk dat er veel jaloezie bij zat omdat het met haar vriend toen al niet super goed meer ging...ze zijn ook een maand na ons huwelijk uit elkaar gegaan = hij staat wel op onze suite foto's!!!! Dat vond ik er al los over eigenlijk...had liever gehad dat ze diene 'vriend' thuis had gelaten.Laat ons zeggen dat ze mijn beste vriendin was voor het huwelijk en nadien is het verwaterd...misschien omdat er dingen niet echt uitgesproken geweest zijn. Ik heb haar nu al 5 maanden niet meer gezien...zegt genoeg over onze 'vriendschap'.Jaloezie maakt veel stuk hoor...ik weet intussen wél wie mijn beste vrienden en vriendinnen zijn .Maar op je mooiste dag mag jij je zeker niks aantrekken van hun gedrag...enkel genieten!! Het gaat over je toekomstige man en jezelf...en er zullen altijd wel gasten zijn die met de aandacht proberen te gaan lopen maar vooral niet aantrekken! Geniet nog van je voorbereidingen, het is bijna zo ver!!!!groetjesSandra
Daar heb ik ook al wat problemen mee gehad maar dat is een ander verhaal - mijn ene getuige is terug samen met haar vriend (sinds een maand) na anderhalf jaar uit elkaar geweest te zijn en nu verwacht zij dat hij mee in de suite kan... niet dus. Achja we kunnen er een 'pitty-party' van maken maar het is wat het is en ik trek het mij inderdaad niet meer aan. Trouwens een leuk voorteken... de 23ste zal het 23 graden zijn --> vanaf nu kan er niets meer mis lopen ;-)
Dat komt helemaal goed!!!Je zal mooi weer hebben en temperatuur net perfect!! Geniet er super hard van é!!groetjesSandra
Komt in orde - zal wel een klein verslagje uitbrengen