Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Enkele aanraders na een perfect trouwfeest!

12-8-2013 14:08:09
Op 3 augustus 2013 hebben wij de perfecte dag beleefd met herinneringen om nooit meer te vergeten. En dus, als jullie nog aan het voorbereiden zijn, willen we jullie graag een deeltje van onze voorbereidingen meegeven:

* Ons feest ging door in Hof Van De Putte, een prachtige vierkantshoeve te Zegelsem, met mogelijkheid om de viering in de tuin te doen. Van begin tot einde werden we super begeleid en geen enkele vraag was te veel. De locatie is schitterend voor foto's ook!
* Als cateraar hebben we gekozen voor Art Catering van Xavier Wynendaele. Wij hebben gekozen voor een BBQ formule, maar er zijn tal van mogelijkheden. Alles was super verzorgd en iedereen heeft zijn buikje rond gegeten, heel lekker aan een redelijke prijs.
* Onze DJ heeft ons avondfeest een knaller gemaakt. We hebben gekozen voor DJ Cédric van Studio Happy Music, en hebben daar zeker geen spijt van. Een mooi mix van oud en nieuw, voor elk wat wils, de dansvloer was nooit leeg. Geen extra folietjes, klassevol en leuk!
* Wij hadden geen fotograaf, gezien we vrienden hadden met de juiste foto-toest, maar een leuk extraatje was onze foto-booth De Flitspaal. Echt IEDEREEN heeft zich daar dood mee geamuseerd en de foto's zijn zowel ontroerend als hilarisch.
* Nog zo'n leuk extraatje was het aanvliegen van onze ringen. De ringen werden ons gebracht door een kerkuil. Jasper van Dujardin Falconry Center heeft dit van begin tot eind in goede banen begeleid. Een super verrassing tijdens de viering en een attractie op de receptie, echt een aanrader!
* De make-up van bruid en bruidsmeisjes is heel mooi verzorgd door Stephanie van Belleroos. Ze heeft echt oog voor detail en helpt je eveneens met alle kleine laatste redacties (bij ons is een jurkje van mijn zus gescheurd en dit heeft ze gefixt, en het haar van één van de bruidsmeisjes heeft ze gewoon kosteloos opnieuw gedaan, omdat de kapper het verprutst had!)

Als jullie ook maar een tiende van ons feest kunnen beleven, zou het al schitterend zijn, dus 1000 keer succes en veel plezier!!

Jana
3-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1559

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik12-8-2013 19:02:38

Heb je een emailadres van belleroos? Via het email op de site krijg ik steeds de melding dat mijn email niet kan worden verzonden.

prza
12-10-2013
 Meld misbruik14-10-2013 11:35:06

Wij kunnen ook bevestigen dat DJ Happy Music (Dierk Van Paemelen) mee heeft voor gezorgd voor een groot feest met veel ambiance. Een aanrader! Ook feestzaal Ten Dauwe in Aalter was uitermate schitterend! We zijn dolgelukkig met ons prachtige trouwfeest van 12 oktober 2013 :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...