Terug naar overzicht
Wij zijn op huwelijksreis geweest naar Mauritius en hadden toen geen inentingen e.d. nodig omdat het een eiland is en daar is er veel minder kans op ziektes. Natuurlijk is juli niet direct het ideale seizoen, want dan is het daar winter. Op de website van het tropisch instituut Antwerpen staat geloof ik een lijst van de landen waar je welke vaccinaties nodig hebt. Wij hebben daar ook naar gekeken omdat we direct aan kindjes gingen beginnen en niet het risico wilde lopen dat ik één of andere ziekte opdeed in het begin van mijn zwangerschap. Trouwens bij sommige vaccins moet je nadien minstens een halfjaar wachten om zwanger te worden. En al goed dat we dat gedaan hebben, want ik ben zwanger teruggekomen. ;-)
Heb ik idd ook al aan gedacht. Ja, ik moet misschien toch wel rekening houden met die vaccinaties, want wij willen ook direct voor ons 2°kindje gaan na de trouw (het eerste mag al direct bruidsmeisje spelen :-) ). Ik zal eens op die site gaan kijken. Bedankt. Nog ideeën voor bestemmingen?GroetjesMarleen 6.7.7
We waren vorige zomer op zoek naar een vakantiebestemming en toen hebben we even zitten kijken naar de Nederlandse Antillen. Daar heb je geen vaccinaties nodig en heb je ook mooi weer in onze zomermaanden. Het enige mindere puntje is het prijskaartje, dat ligt wel vrij hoog.