Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stilaan stressy :)

13-8-2013 8:21:35
Goeiemorgen iedereen!
Man man met nog 30d op de teller begint het stressy te worden. Nochtans is het meeste wel al in orde (denk ik hoop ik!!)
Zijn er nog 13sept bruidjes die stillaan beginnen zenuwen te krijgen? :)
Mijn grootste schrik is natuurlijk dat ik iets heel belangrijk ga vergeten, duimen van niet dus :D

Pfioew zeg
groetjes van een stressy kip :)

sofie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 833

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik13-8-2013 8:41:44

oooow ja !
Hier ook af een toe een stress-piek.
Wij zijn volgens mij ook redelijk goed op tijd en alle grote lijnen zijn in orde.

Onze trouwringen : de zwarte steentjes die in de mijne moeten waren niet op tijd bij de fabricant, dus heeft onze juwelier de ringen naar zijn eigen diamantair gestuurd. Normaal zouden we ze binnen 2 weken moeten hebben...

Mijn kleed was nog niet 100% en ik mag het dus op 4sep nog eens gaan passen en hopelijk ook meenemen...

Onze buurjongen die de muziek tijdens de viering gaat spelen, kent de liedjes nog niet goed genoeg. We hopen dat dit betert en anders wordt het een CD :-(

En verder zijn we aan het wachten op de bevestigingen. Die komen beetje bij beetje binnen...

Dus inderdaad af en toe stress :-)

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik13-8-2013 12:27:53

Met nog 24 dagen op de teller, heb ik het af en toe toch ook lastig. Er zijn nog wel wat bevestigingen die dienen binnen te komen, deadline is 15/08!
Bij mijn 2e pas blijkt dat de jurk nog niet goed op lengte is, dus mag ik een weekje voor de trouw gaan passen en meenemen naar huis. Dat zorgde wel even voor stress, 'een week voordien'... Onze trouwringen mogen we volgende week gaan ophalen. Hopelijk zijn die meteen in orde.

Ik heb de indruk dat we met alles goed mee zijn, en de grote lijnen zijn in orde, al slaat mijn hoofd soms tilt van alle dingen waar 'ik nog aan moet denken/niet mag vergeten'...

En ondertussen kijk ik er gewoon heel erg naar uit. Anderhalf jaar verloofd zijn, is best lang. Ik heb het een beetje gehad met al die voorbereidingen. Maar mss is dat normaal, eenmaal je dichter bij de dag komt...

mona
27-7-2013
 Meld misbruik13-8-2013 13:22:39

Ja Saar, is wel normaal hoor, ik was het na anderhalf jaar ook wel 'beu' en had de laatste weken ook stress. Mensen die niet bevestigen of niet zeker zijn, de laatste week hebben er nog twee afgezegd door ziekte, een koppel dat hun kleintje niet bij babysit wilde laten, iemand die voor 't werk moest opdraven en niet vervangen kon worden, en dan zagen we twee dagen op voorhand nog dat we in de tafelschikking zelf iemand vergeten waren die wel bevestigd had. Maar uiteindelijk is alles goed gekomen, en de laatste dagen voor de trouw viel de stress wel weg, toen alles in orde was. De dag zelf had ik 's nachts en 's morgens wel wat zenuwen, maar eens de dag op gang kwam heb ik er echt van genoten.

't Komt wel goed! En als er iets kleins misloopt, trek het je niet aan, ook dat komt wel goed. :-)

lesley
14-9-2013
 Meld misbruik13-8-2013 15:35:08

ik ben een 14september bruidje, en ik voel het met momenten ook al wel die zenuwen :)
mijn kapster/vriendin die maar niet antwoord op sms en telefoontjes om mijnen "1ste" oefen trouwkapsel te proberen..

voor de rest heb ik niet echt te klagen, mijn kleed hangt al klaar bij papa, ook mijn trouwringen zijn al klaar en liggen erbij .. kindjes kleren zijn ook klaar, enkel zoontje zijn broek inkorten. toekomstige zijn knoop aan broek naaien en das degelijk laten knopen.. eergisteren nog naar feestzaal geweest om laatste zaken te bespreken samen met de traiteur.. al wat versieringen gaan halen. taart/cupcakes zijn ook besproken (mijn beste vriendin die ik ken van de 1ste kleuterklas gaat ze maken) :) uiteindelijk een boeket gekozen die vrij simpel is (enkel oranje aronskelken), gewoon omdat ik al 2keer moest verandern qua gedachte omdat enkele bloemen niet meer te verkrijgen zijn die moment :( vrijdag nog versieringen bijhalen en ballonnen gaan bestellen. nog wat bruidssnoepjes maken voor de kindjes..openingsdans is beslist (denk ik) net als vader-dochterdans.. pfff hihi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...