Terug naar overzicht
Wij trouwen op 13 september in het Kasteel van Saffelaere.We worden er telkens super ontvangen en het eten is er ook in orde (reeds gaan eten).We zijn met een 100-tal avondgasten en ik heb te horen gekregen dat er toch zeker een 130-tal gasten in de zaal kunnen. Ik had zeker niet de indruk dat de zaal klein was! Dansvloer is inderdaad ietsjes kleiner dan andere dansvloeren.Meer info kan ik je jammer genoeg nog niet bezorgen!
Ik heb al paar keer naar een avondfeest in D'hulhaege geweest en vond dat totaal niet gezellig en niet zo leuk omdat die pilaren daar staan en ik vond het daar persoonlijk niet zo goed. Alleja das maar mijn mening natuurlijk maar heb het van andere ook al gehoord dat ze het daar niet zo goed vonden.
Over De Zevensterre hoor je niet veel op dit forum, maar deze zaal is zeker aan te raden. Oa het grote overdekte terras is een grote troef: open bij zonnig weer en overdekt bij bewolkt of regenweer.Groeten,Thierry Heldenberghwww.trouwfuif.com
In het Kasteel van Saffelaere kunnen 250 personen zitten, zo heeft de eigenaar mij bevestigd. Bedoel je de kleine zaal boven?
Feestzaal "De Zevensterre" is een zaal die inderdaad een aanrader!!!.Het is een feestzaal waar je onmiddellijk goed ontvangen wordt en Dominique weet wat hij doet.Ook in de menu kan je gerust zijn want mooi afgewerkt en zeker voldoende voor iedereen.Er is een parking voorzien en vlot bereikbaar.Dat is ook voor de andere zalen zo maar elk heeft zijn eigen genre en veel hangt dus af van het interieur dat je wenst.Bart...PARTYSOUND
Ons feest was in de zevensterre. Het dessertbuffet was heel lekker en meer dan genoeg. Hebben de restjes zelfs mogen meenemen ervan. De zaal in deinze werkt zonder reservatie dus dat betrouwden wij niet. Ook geen keuze in de menu daar. Bij vragen laat maar iets weten.
Wij hebben ons trouwfeest gegeven in D'hulhaege en eerlijk gezegd had ik ook mijn twijfels ivm met de zaal (veel pilaren, had de zaal niet aangekleed gezien) maar dat bleek totaal onterecht! wij hebben een pracht van een feest gehad, eten was héééél lekker, goede en zééér vriendelijke bediening en de zaal was ongelooflijk mooi aangekleed. Een echte aanrader! Wij hebben de kamers ook gehuurd voor de familie, de trouwers krijgen de kamer gratis, en het ontbijt was heel lekker! Wij hebben ook geen voorschot moeten geven voor de zaal en hebben onze eigen DJ mogen aanstellen. Ik kan maar 1 ding zeggen, top! aan jullie de keuze. Maar prijs/kwaliteit zeker een aanrader.ps: wat mij aan de andere zalen ergerde (bv kasteel van Saffelaere) was dat je voor veel "kleine aanpassingen" direct een meerprijs moest betalen.
We hebben ondertussen beslist en het is D'hulhaege geworden! We zijn er al eens lekker gaan eten, we kunnen vanalles doen met de zaal en de prijs/kwaliteit is inderdaad goed!Bedankt voor de reacties.Valerie: hebben jullie zelf nog dingen aangebracht voor de aankleding? Heb je toevallig foto's van jullie feest?
Hey, nee, was niet echt nodig.... enkel andere bloemen voor de tafels hebben we gedaan. geef anders eens je email en ik stuur je foto's door. En als je geluk hebt met het weer, is het prachtig om de receptie buiten te doen (bij ons hebben ze het moeten veranderen omdat het te koud was)