Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

D'hulhaege, Kasteel van Saffelaere of zevensterre

13-8-2013 12:12:34
Hallo,

Wij zijn nog aan het twijfelen tussen D'hulhaege in Deinze, het Kasteel van Saffelaere en de zevensterre in Laarne.
In het kasteel van Saffelaere hebben we de kleine zaal en vrezen we een beetje dat onze dansvloer te klein zal zijn (we zijn met zo'n 80 avondgasten). In D'hulhaege is de zaal zeker groot genoeg, maar misschien minder charmevol met de pilaren (hoewel er ook een voordeel is omdat je kan compartimenten maken). De zevensterre lijkt ons ook interessant, maar we kunnen er spijtig genoeg niet proeven wat wel jammer is.

Iemand ervaring met beide zalen of met het eten? Hoe zijn de dessertbuffetten?
Heeft er iemand zijn feest gehouden en heeft er iemand eventueel foto's die hij wil delen?

Frederik
1-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1821

Deborah
13-9-2013
 Meld misbruik13-8-2013 12:44:03

Wij trouwen op 13 september in het Kasteel van Saffelaere.
We worden er telkens super ontvangen en het eten is er ook in orde (reeds gaan eten).

We zijn met een 100-tal avondgasten en ik heb te horen gekregen dat er toch zeker een 130-tal gasten in de zaal kunnen. Ik had zeker niet de indruk dat de zaal klein was!

Dansvloer is inderdaad ietsjes kleiner dan andere dansvloeren.

Meer info kan ik je jammer genoeg nog niet bezorgen!

Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik13-8-2013 13:18:49

Ik heb al paar keer naar een avondfeest in D'hulhaege geweest en vond dat totaal niet gezellig en niet zo leuk omdat die pilaren daar staan en ik vond het daar persoonlijk niet zo goed. Alleja das maar mijn mening natuurlijk maar heb het van andere ook al gehoord dat ze het daar niet zo goed vonden.

Trouwfuif.com

Meld misbruik13-8-2013 16:17:12

Over De Zevensterre hoor je niet veel op dit forum, maar deze zaal is zeker aan te raden. Oa het grote overdekte terras is een grote troef: open bij zonnig weer en overdekt bij bewolkt of regenweer.

Groeten,
Thierry Heldenbergh
www.trouwfuif.com

maartje
5-7-2014
 Meld misbruik13-8-2013 19:09:06

In het Kasteel van Saffelaere kunnen 250 personen zitten, zo heeft de eigenaar mij bevestigd. Bedoel je de kleine zaal boven?

Bart

Meld misbruik13-8-2013 21:00:23

Feestzaal "De Zevensterre" is een zaal die inderdaad een aanrader!!!.
Het is een feestzaal waar je onmiddellijk goed ontvangen wordt en Dominique weet wat hij doet.
Ook in de menu kan je gerust zijn want mooi afgewerkt en zeker voldoende voor iedereen.
Er is een parking voorzien en vlot bereikbaar.

Dat is ook voor de andere zalen zo maar elk heeft zijn eigen genre en veel hangt dus af van het interieur dat je wenst.

Bart...PARTYSOUND

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik13-8-2013 22:55:02

Mieke
21-6-2011
 Meld misbruik13-8-2013 23:05:14

Ons feest was in de zevensterre. Het dessertbuffet was heel lekker en meer dan genoeg. Hebben de restjes zelfs mogen meenemen ervan. De zaal in deinze werkt zonder reservatie dus dat betrouwden wij niet. Ook geen keuze in de menu daar. Bij vragen laat maar iets weten.

valerie
1-6-2013
 Meld misbruik20-8-2013 16:37:49

Wij hebben ons trouwfeest gegeven in D'hulhaege en eerlijk gezegd had ik ook mijn twijfels ivm met de zaal (veel pilaren, had de zaal niet aangekleed gezien) maar dat bleek totaal onterecht! wij hebben een pracht van een feest gehad, eten was héééél lekker, goede en zééér vriendelijke bediening en de zaal was ongelooflijk mooi aangekleed. Een echte aanrader! Wij hebben de kamers ook gehuurd voor de familie, de trouwers krijgen de kamer gratis, en het ontbijt was heel lekker! Wij hebben ook geen voorschot moeten geven voor de zaal en hebben onze eigen DJ mogen aanstellen. Ik kan maar 1 ding zeggen, top! aan jullie de keuze. Maar prijs/kwaliteit zeker een aanrader.
ps: wat mij aan de andere zalen ergerde (bv kasteel van Saffelaere) was dat je voor veel "kleine aanpassingen" direct een meerprijs moest betalen.

Frederik
1-1-2013
 Meld misbruik20-8-2013 17:55:00

We hebben ondertussen beslist en het is D'hulhaege geworden! We zijn er al eens lekker gaan eten, we kunnen vanalles doen met de zaal en de prijs/kwaliteit is inderdaad goed!

Bedankt voor de reacties.

Valerie: hebben jullie zelf nog dingen aangebracht voor de aankleding? Heb je toevallig foto's van jullie feest?

valerie
1-6-2013
 Meld misbruik22-8-2013 7:53:28

Hey, nee, was niet echt nodig.... enkel andere bloemen voor de tafels hebben we gedaan. geef anders eens je email en ik stuur je foto's door. En als je geluk hebt met het weer, is het prachtig om de receptie buiten te doen (bij ons hebben ze het moeten veranderen omdat het te koud was)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info