Terug naar overzicht
Wij hadden The First, The Last, My Everything van Barry White. Uptempo nummer, heel leuk om op te dansen. Wij wilden ook zeker geen slow. Andere die we overwogen hebben, zijn o.a. L.O.V.E van Nat King Cole en For Me Formidable van Charles Aznavour. (En nog andere, die ik alweer vergeten ben... :-) )
In een dansschool een "op maat gemaakt" dansje instuderen misschien
Wij hebben gekozen voor Can't take my eyes off you van Boy Town Gang (m.a.w. de foute versie :-)). We hebben danslessen gevolgd speciaal voor dit nummer. Resultaat is een mix van Argentijnse tango (in het begin), discoswing en chachacha. Er zit ook een heel verhaal achter de dans. Ik denk dat iedereen versteld zal staan...
wij kozen prince royce met stand by me, een bacchata. Mijn man is niet bepaald een danser dus zijn we wel op dansles geweest maar hebben het toch simpel gehouden. Een hele fijne ervaring en verbaasde blikken bij ons huwelijk
Onlangs een openingdans meegemaakt waar men begon met een slow van adele door de bruid en bruidegom die na 1 minuut stilviel en de gangnamstyle begon.Waarna eerst de ouders dan de getuigen de familie en vrienden die op de hoogte waren zich toevoegden en zo de openingsdans eindigde met 30 personen op de vloer.Was geslaagd .(Let wel was ingestudeerd)