Terug naar overzicht
ja ikke :) mijn kleed komt van daarben er over het algemeen HEEL tevreden van, ben super content van de madam en van mijn kleed, ( alleen trouw ik binnen 4 dagen en mijn schoenen zijn niet binnen)maar daar kunnen ze nu ook niet aan doen denk ik, heb trouwens nog een bon van -50 euro denk dat die geldig blijft laat maar iets weten groetjes melissa
ik ben dar gisteren net geweest om mijn trouwjurk uit te zoeken.Heb er heel wat gepast, de mevrouw hield echt rekening met wat ik wou, en was eerlijk over hoe alles er uit zag... vond ik heel belangrijk!ik heb alleszins een hele mooie jurk gevonden :)veel succes alleszins met je zoektocht!
Dank u bruidjes x
Nog eens een vraagje, hoeveel voorschot hebben jullie moeten betalen?
ik heb 275 euro voorschot betaald.. weet niet of dit vast bedrag is of een bepaald percentage vd aankoopsom. Tot eind aug hebben ze wel een actie, bep jurken (vorige collecties) aan -40%. ik heb alleszins mijn jurk daarin gevonden :-)
Ik ga 11 oktober ben echt benieuwd kan al ni meer wachten ;-)
Ikzelf heb mijn kleed en accessoires bij Farah Love gekocht. Over mijn kleed was ik ook heel tevreden. Ik had het in de solden gekocht. Maar opgelet mijn kleed was veel te groot, bij de pasbeurt hadden ze daar niets gezegd. Op de dag van mijn trouw heeft mijn moeder nog super veel aan mijn kleed moeten naaien bovendien was ik evenveel geld kwijt als bij een 'chiquere' bruidswinkel ondanks ik aanvankelijk dacht een koopje te doen. Daar komt bovendien nog bij dat aanpassingen van het kleed NIET in de prijs zijn inbegrepen. De dag dat ik mijn kleed kwam halen wou ik nog een hoepelrok kopen. Als ik thuis kwam, zag ik er een vlek met inkt op. Kortom, laat je niet in de zak zetten bij Farah Love!
Jvoita, mag ik vragen wat je dan ongeveer bijbetaald hebt voor die aanpassingen?
Hallo Jessica, bijna €100, voor iets in te leggen aan de zijkant en aan de onderkant. Maar eerlijk, op mijn trouwdag stelde ik vast dat enkel de onderkant ingekort was. Mijn moeder heeft dus op de trouwdag mijn kleed zelf nog moeten herstellen aangezien mijn kleed (bustier) gewoon veel te groot was. Bij het afhalen van het kleed heb ik het nog eens gepast maar achteraan werd het niet gesloten en zelf, vertrouwde ik op hen. Hierdoor heb ik dus op mijn trouwdag één uur vertraging gehad door gedoe met mijn kleed. Dus let echt op bij Farah Love wat de extra's betreft buiten het kleed!