Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog bruidjes voor 06/06/2014?

13-8-2013 21:23:52
hoi allemaal,

na enkele weken meelezen, en veel nuttige informatie verwerken, is het tijd om ook eens een berichtje te plaatsen!
Wij zijn sinds eind mei verloofd (ik ben gevraagd tijdens onze vakantie in de VS, een roadtrip, superromantisch!) en hebben als trouwdatum 06/06/2014 gekozen.

Het enige dat voorlopig vastligt is de feestzaal. We zijn volop bezig met de dagindeling (het burgerlijk en het kerkelijk huwelijk vinden op een andere locatie plaats), dan pas zullen we 'al de rest' vastleggen. In elk geval al lijstjes genoeg gemaakt!
Als ik dat hier zo allemaal lees zijn we vrij laat met alles... Maar (nog) geen stress!

Zijn hier nog bruidjes voor 06/06/2014? Hoe ver staan jullie er al mee?

groetjes!

Sofie

Sofie
6-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 691

Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik13-8-2013 23:17:56

wij trouwen een weekje later. Wij hebben al
-zaal
-fotograaf
-dj
-vervoer
-kerk geregeld
-datum en uur bij gemeentehuis gereserveerd
-schminkster en kapster weet ik al wie het gaan zijn (enkel kapster nog eens contacteren)
-ik heb ook al iemand voor de bloemen (mijn meter die bloemenwinkel heeft)

euh en voor de rest veel plannen maar nog niets voor gedaan. Aja ga eind september afspraak maken voor jurken te passen

Lieselot
14-3-2015
 Meld misbruik14-8-2013 11:56:28

Wij trouwen ook op 6 juni 2014 ! Bij ons staat vast: de zaal, de wet en de getuigen :) xx

Inne
7-6-2014
 Meld misbruik14-8-2013 12:22:07

Wij trouwen één dagje na jullie. Wij hebben de feestzaal, DJ, fotograaf en live-muziek voor tijdens de viering al vastgelegd. Ik heb in oktober al afspraken bij 3 verschillende brudswinkels om trouwkleedjes te passen. (Vanaf oktober start de nieuwe collectie.)
Zoals je zelf zegt, we hebben nog wel wat tijd

Lieve

Meld misbruik14-8-2013 12:33:41

Ik trouw ook begin juni en dit hebben wij (toch al even; ik lig al een paar maand te niksen):

-feestzaal
-dj
-kerk
-wet
-fotograaf
-visagist en kapper
-misboekje
-ceremoniemeester

ben ik mee bezig:
-muziek
-uitnodigingen (ik weet het op 2 na)
-ringen (ik weet het op 2 na)

absoluut niet mee bezig wegens veel te vroeg;
-kleding bruidskindjes
-kleding bruidegom
-bloemen
-strooimandjes en rozenblaadjes
-rode loper

ideetjes aan het zoeken:
-bedankjes

Vervoer weten we niet of we dat gaan doen.

Getuigen heb ik nog niet gevraagd; misschien met de feestdagen.
Bruidskindjes zijn onze eigen kindjes

Liesbet
31-5-2014
 Meld misbruik14-8-2013 15:02:31

Wij trouwen op 31 mei en wat ligt er vast:

-Kerk (hoewel we nog wel eens contact moeten opnemen)
-Feestzaal
-DJ
-Fotograaf
-Kapper is al mee gesproken

Wat in nabije toekomst:
-Kleedjes gaan passen
-Ringen
-Gemeente (wij verhuizen binnenkort + gemeentehuis tijdens de week, dus iets minder tijdsdruk)
-evt ceremoniemeester (nog discussie over :) )

Voor de rest: al veel ideeën op papier :).

Nog niet veel gedaan dus, en dan te bedenken dat we al verloofd zijn sinds juli 2012 :).

Silke
24-5-2014
 Meld misbruik14-8-2013 15:05:10

Welkom, Fieke ;-) wij beginnen stilletjesaan ook te stressen... Zijn nu volop bezig met het opvragen van offertes van fotografen en catering.

De beste vriend van Jeroen zou eigenlijk fotograferen (wij dachten als huwelijkscadeau) maar nu komt hij plots af dat hij toch dik betaald wil worden... Domper!

Ligt vast bij ons:
- zaal (ook voor de viering)
- stadhuis
- live muziek tijdens de viering (mijn nichtje en neefje)
- getuigen

En ik heb mijn schoenen al :p oef

Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik14-8-2013 16:52:28

Leuk om hier mensen te vinden die dezelfde dag, of rond dezelfde periode trouwen!
Mijn getuige is ook al gevraagd, mijn vriend moet nog nadenken wie hij zal kiezen.

Kleedjes passen zal hier ook voor eind september zijn, omdat dan de nieuwe collecties binnenkomen. We zullen ook naar een trouwbeurs gaan in het najaar.

Hoi, Silke!
Jammer dat de vriend van je aanstaande ineens geld wil vragen voor de foto's...
Als je nog tips wil voor fotografen, ik heb een hele lijst!
Mijn schoonouders willen ons helpen met vanalles (ik heb super-schoonouders!) maar voor de fotograaf moeten ze mij m'n zin laten doen. "Ik ken wel iemand die na zijn uren wat foto's maakt". Nee, bedankt, voor dé dag krijg je maar één kans en dan moeten de foto's perfect zijn!

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik14-8-2013 18:23:11

Wij trouwen dezelfde dag als jullie :-)

Bij ons ligt vast:
-Gemeentehuis
- Locatie feest
- Vervoer
- Getuigen
- Bruidskindjes
- Fotograaf
- Eerste afspraak om naar trouwjurk te gaan kijken (1ste weekend van oktober)

Ik heb al in mijn hoofd wat ik als bedankjes wil. Daar ga ik na de feestdagen mee starten
Ook heb ik hier nog een knutselprojectje liggen wachten dat een combinatie zal worden van ringkussen/ringdoosje

We zijn er zowat uit voor ons kleuren thema, dus kunnen we ook stilletjes aan al eens rondkijken voor tafeldecoratie.

De uitnodigingen worden via onze fotograaf gemaakt, maar daar is het nu nog wat te vroeg voor. Morgen komt ze met onze verlovingsvideo en dan ga ik al wel eens een offerte vragen voor de save the date kaartjes.

Stress is hier ook nog ver zoek. De belangrijkste zaken liggen al vast en de rest komt wel :-)

tania
31-5-2014
 Meld misbruik15-8-2013 20:59:47

hey iedereen

wat leuk allemaal bruidjes rond dezelfde periode !!!!
wij trouwen op 31 mei 2014 en bij ons ligt al vast:

de zaal
het gemeentehuis
de ceremonie die in de zaal zal plaats vinden
de fotograaf
ons vervoer
de ceremonie meester
de getuigen
en de bruidskindjes

ik ben nu aan het kijken naar uitnodigingen en heb mijn eerste afspraak gemaakt om kleedjes te gaan passen op 19 oktober na de trouwbeurs dan kan ik daar al eens bekijken wat ik zou willen

groetjes tania

natascha
14-6-2014
 Meld misbruik19-8-2013 18:21:14

Wij trouwen ook een weekje later. Wat is hier al in orde: De zaal Kleed Dj's Make up en kapper Bedankjes besteld Entertaiment geregeld ;) Ringen weten we al maar nog te vroeg Uitnodigen heb ik ook al een idee maar kan nog 20 keer veranderen :) Vervoer Fotograaf Bruidskindjes zijn onze kindjes dus kleren weet ik ook al helemaal maar nog veel te vroeg om te kopen. Ik denk dat het dat zal zijn. Ik heb nogal rustige momenten op het werk daarmee ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...