Terug naar overzicht
Heel mooi! Ik krijg mijn strikken nooit zo leuk :(
De kleur is turquoise, met donkerbruin en wit. want ik zie net dat de kleuren niet zo duidelijk zijn :s
Ik maak strikken anders dan de meeste mensen, omdat ik als kind daar heel veel problemen mee had, heeft mijn vader me iets anders geleerd. Ik neem twee lussen en maak daar een knoop van zeg maar ;)
Bedankt voor de tip, ik ga het in het vervolg ook zo proberen :) Je hebt er iets moois van gemaakt.
Héél mooi!
Heel mooi, maar wel veel werk misschien? Hoewel, wij hadden ook redelijk wat knutselwerk, en dat viel nog wel mee (een kleine zestig exemplaren gemaakt denk ik).
Ziet er super mooi uit!!
Waaw, super!!
erg mooi! ik wou dat ik zo handig was...
Amai, je ziet totaal niet dat het DIY is! Echt mooi!
Heel mooi :-)
Bedankt allemaal voor de reacties :) ja, het gaat wel veel werk zijn maar ik trouw pas in mei dus ik heb nog wel tijd en ik ben heel gedreven dus dat komt wel goed :p ik ben wel aangenaam verrast hoeveel geld ik hiermee uitspaar ! En nu past het tenminste helemaal in mijn thema
Prachtig! Mag ik vragen hoe je die mapjes gemaakt hebt om die in te steken? Of kan je die gewoon ergens kopen?
Hej Brenda,Ik heb ze allemaal zelf gemaakt. Ik dacht dat je dat ook kon kopen maar dat had ik eigenlijk niet direct gevonden. Ik was bij de drukker hiervoor prijs laten maken en als ik ze bij de drukker liet maken zou dit op zo'n 7 euro per uitnodiging komen en dat vond ik toch wel duur :p Als je me je e-mailadres geeft, zal ik proberen foto's van de stappen van het knutselen + uitleg doorsturen. Of in elk geval proberen. Ik vond er niet zo meteen een tutorial voor dus heb ik zelf maar wat geprobeerd, vandaar dat ik het niet zo direct kan uitleggen :)