Terug naar overzicht
Ik denk dat niemand (behalve dichte familie) verwacht dat jullie voor entertainment zorgen in de tussentijd, dan zou er duidelijk op jullie uitnodiging staan dat het receptie is van dan tot dan... als het mensen uit de buurt zijn kunnen ze met gemak even over huis, of de tijd overbruggen op café of in de stad. De gasten zullen daar zelf wel creatief in zijn...
Ik denk ook dat de mensen niet verwachten dat jij hen entertaint. Uiteindelijk weten ze wel dat je als trouwer heel wat andere dingen aan je hoofd hebt. Wij hebben zelf ook al die tijd of thuis (toen er veel tijd tussen zat) of even op café (er zat maar een uurtje tussen) doorgebracht. Dat was geen enkel probleem!Een andere optie is je foto's al nemen voor de trouw zodat je je wel kan bezighouden met de mensen na het gemeentehuis. Je kan dan eventueel een kar daar voorzien met hapjes/drankjes/ijsje...
Wij trouwen om 15 u En zouden ook vooraf onder ons en onze kids al foto's op locatie gaan nemen en na het gemeentehuis biedt de gemeente nog een kleine receptie aan En nemen we daar ter plaatsen foto's met de mensen die aan het gemeentehuis aanwezig zijn , al zal dit ook beperkt zijn want onze receptie start om 17u en het is 20min rijden van het gemeentehuis
Alvast bedankt voor de reacties..De uren op de gemeente verlaten en foto's ervoor nemen.. dat zal niet meer lukken. Uitnodigingen zijn al vertrokken met uur vd gemeente op enzo.. dusja.. En fotograaf komt pas vanaf de gemeente.. Voor de meesten is het wel effe rijden.. dus denk niet dat ze naar huis zullen gaan..T centrum is vlakbij.. dus ik hoop dat ze dan het initiatief nemen om hier naartoe te gaan..
Hey Mieke,Wij zitten wat met hetzelfste "probleem".M'n beste vriendin heeft aangeboden om naar haar thuis te gaan voor een hapje en drankje. Haar broer woont naast haar en die zal alles klaarzetten.Het is dan de bedoeling dat de naaste familie en onze beste vrienden meegaan naar haar thuis. Het is bij ons wel niet de bedoeling dat iedereen die naar het stadhuis komt meekomt naar daar. Ik ga ervan uit dat zij, die te ver zouden moeten terugrijden, ofwel niet naar het stadhuis komen of wel wat gaan drinken ondertussen.