Terug naar overzicht
HoiIk was nog eens even verder aan het rondkijken en champagnekleur zou misschien ook gaan.Als het maar niet té licht is (geen wit, ecru of licht beige).Groetjes,Mieke
Ik heb ook een kleed van Linea, kleur Powder. Ik veronderstel dat je die kleur bedoelt. Ik heb er de bijpassende schoenen bijgekocht, aangezien het een nieuwe kleur is in hun collectie en witte (of beige) schoenen er niet echt bij passen. Mijn schoenen kosten € 160. Niet goedkoop maar ik wou echt wel dat ze bij het kleed hoorden. en aangezien het geen witte zijn, kan ik ze achteraf nog heel wat dragen. Ik weet niet of je 2e-hands echt die kleur gaat vinden, gezien ze pas dit jaar opgenomen is.Els22/09/2007
>Hey,Ik ben in augustus jl getrouwd en had ook een roze kleed aan 'saumon' en heb ook mijn schoenen gekocht die bij het kleed hoorden. Ze kosten idd veel geld nl 170 euro maar geloof me, je draagt ze door hoor! Ik heb ze al veel aangedaan en het voordeel is dat dat kleur op heel veel past, een jeans, een zwarte rok/broek, heb ze onlangs aangedaan op een grijs broekpak...je kan er alle kanten mee uit! Maar je hoeft geen schrik te hebben als je ze 2de hands wil kopen, je zal het kleur wel vinden aangezien ze vorig jaar in de raffacollectie met een roosgetind kleed zijn gestart.Debrareeds 119dagen getrouwd