Terug naar overzicht
wij hadden flessen goede champagne met gepersonaliseerde etiketten + gepersonaliseerde champagne glazen
wij zijn te straks naar Scherpenheuvel gereden,en daar vindt je leuke betekenisvolle dingetjes,klein maar fijn...veelzeggende tekstjes...we hebben houten hartjes met tekstjes genomen.....BEDANKT VOOR ALLES....klein maar fijn,maar alles zeggend....(allee ,klein zijn ze niet,15 OP 10 denk)
en voor de ouders een kaars,engeltjes....IS IETS ANDERS DAN ANDERS
Wij laten onze ouders achteraf een foto kiezen die we dan op canvas laten drukken... Getuigen weten we ook nog niet echt
Wij gaan hen een viewmaster geven met een schijfje met gepersonaliseerde foto's. Leuke foto's van ons twee. Het zit in een mooi wit doosje verpakt en aan de binnenkant kleef ik een bedanktekstje. Kan nog grappig worden als ze allemaal door hun viewmaster kijken :-) ...
Wij hebben het zeer persoonlijk gehouden:Voor de getuige van mijn verloofde (OVERMORGEN MIJN MAN! :) ) hebben we een gegraveerd (we hebben er 'How, nog eentje...' in laten zetten) duvel glas genomen. In de webshop besteld. Was maar 17 euro denk ik. Voor mijn getuige heb ik een gegraveerd medaillon met een foto. Op de achterkant staat een zinnetje uit een liedje dat ons aan elkaar linkt. De ouders krijgen een foto van de dag zelf in een mooie kader.