Terug naar overzicht
neem ze alletwee...WIJ DOEN DAT OOK....keep on loving you van ..Reo Speedwagon en tweede Rob de Nijs ...midzomernacht...we hebben dat al van in't begin beloten!
oeps besloten
Ik zou voor Anastacia gaan. Ik vind het liedje van Marco iets teveel gericht over de bruid en te weinig de nadruk op jouw liefde naar hem toe. En het gaat tenslotte toch over jullie twee,eh.
Ik zou ook voor Anastasia gaan. Heb zelf getwijfeld om het gemeentehuis in te lopen op het nummer Zij van Marco Borsato, maar ik vond het een beetje te negatief bij nader inzien. Zit nu de songtekst te lezen, en 't valt eigenlijk heel erg mee. Het is meer wat ik me nu even voor de geest haal in de gauwigheid. (Van zwart als ze boos is - Hoe hard het ook vriest, ze is zo weer ontdooid).. Maar ben het wel met Elen eens dat ik het teveel over de bruid vind gaan. Doe wat jouw hart je ingeeft! Doe wat voor jullie goed voelt :)
Wij hadden dat liedje van Anastacia ook als huwelijksdans en het was magisch! Vooral omdat er op het einde iets meer kracht in het liedje komt, krijg je toch nog ietsje meer vleugels. Het liedje "Zij" van Marco Borsato hebben wij genomen als ik binnenkwam bij de ceremonie.