TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elen
5-10-2013
|
15-8-2013 11:53:03
Prijsklasse hangt vast aan het merk van kleedjes dat je kiest. Je kan op dat gebied vrij ruim gaan. Je hebt eenvoudige Alijn kleedjes van Marylise voor €900 maar ook zeer grote luxueuze kleedjes van Pronovias voor €3000. Momenteel zijn daar nog solden en zijn alle kleedjes -50% van de collectie van 2013.
Mijn kleed komt ook van Koonings en ik moet zeggen dat ik daar zelf heel ONtevreden van ben.
- mij een pasmodel kleedje verkopen van de collectie van 2010 tgn volle prijs, hopen dat ik dom genoeg ben om er niet achter te komen.
- dan als excuus gebruiken dat er geen solden worden gegeven op oudere collecties omdat de kleedjes exclusief blijven om dan reclame te maken met -50% korting op kleding van 2013
- mij een stola proberen aanrekenen terwijl ik hem bij de vorige pasbeurt gwn gepast had en niet gekocht. Hem niet willen terugnemen, ook niet als ik nog ruim €1500 bovenop het kleed heb aangekocht.
- tijdens die discussie over de stola had mijn mama nog een suitekleedje willen kopen. Een andére verkoopster nam haar subtiel mee naar de kassa om 'alvast haar kleedje af te rekenen' zo konden we niet dit als 'chantage' gebruiken.
Ze komen echt over als zeer gewiekste en ervaren 'verkoopsters'. Welke niet eerlijk zijn maar u volledig naar de mond praten om de vérkoop vast te krijgen.
|
|
Remke
13-9-2013
|
15-8-2013 13:33:17
Alle prijsklassen :) Ik had mijn zinnen gezet op de collectie van een Israelische ontwerper, maar blijkbaar hingen de kleedjes in een glazen kast met een prijskaartje van 12500 euro :D woeps!!! Heb dan andere kleedjes gepast die in de buurt kwamen voor 1500 à 2000 euro.
Als je een maximumprijs zegt, gaan ze ook alleen maar kleedjes tonen van die maximumprijs, niet goedkoper, echt juist op de grens of er net boven...
De verkoopster was voor mij ook wat te opdringerig, dus ben ik na mijn bezoek aan Koonings, naar de outlet-shop van Ann en John in Eindhoven gegaan. Een superverkoopster!!! Ik heb er mijn Nicky Vankets ontwerp gekocht. Ik wou al van in het begin in zijn trouwjurk rondlopen, maar wist dat dit onbetaalbaar was. Maar niet in de outletshop. Ik betaalde amper 900 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alle jurken zijn daar maximum 1000 euro. Hele vriendelijke verkoopster, laat je zelf tussen de kleedjes rondlopen, kijkt niet voortdurend op je handen, biedt hele goede oplossingen aan als er iets niet is zoals je het wil... Kortom heel lovend over hen en ligt niet zo ver van Koonings. Als je trouwens niets zou vinden in hun outletshop, Ann en John in Eindhoven (de niet-outlet winkel) is ook heel aangenaam!!!
|
|
evy
12-10-2013
|
15-8-2013 21:33:05
Hey Naomi,
Ik ben vandaag voor mijn 2e pas langs geweest in koonings!
Ik heb voor een kleedje van pronovias gekozen, €2450.
Ik kan je echt aanraden om naar daar te gaan. Suuuuuuper veel keuze in alle prijsklasse en enorm vriendelijke mensen!
Groetjes!
|
|
Deborah
13-9-2013
|
16-8-2013 10:00:23
Ik heb er absoluut geen goeie ervaring mee!
Om op je vraag te antwoorden: Ik denk van alle soorten prijsklassen. Sommige mensen zeggen dat het in Nederland goedkoper is, maar da's absoluut niet waar.
Uit mijn slechte ervaring kan ik enkel afraden om naar daar te gaan.
Ze zijn superopdringerig. Wouden me meteen een kleed aansmeren, vroegen een voorschot en toen ik dat niet wou geven; een handtekening. En toen ik zei dat ik dat me daar niet goed bij voelde kreeg ik het antwoord: "Nou, dan stopt het hier!!" En we mochten vertrekken.
Ik mocht ook niet zelf rondkijken. De verkoopster keek naar mij en ging met mij de winkel rond en toonde 4 bruidsjurken die echt niet bij mij pasten.
De verkoopster die ik had was echt een aasgier. Toen ik zei dat de 4 kleedjes die mij getoond werden echt mijn ding niet waren en ik wel al eentje op 't oog had van Pronovias (ik liet haar de foto zien), raasde ze als een gek naar andere kleedjes van Pronovias (want de jurk van de foto had ze niet binnen). Ze zei dat hetgene zij binnen had mooier was en toen ik op dat moment zei dat ik dat van op de foto al eens gepast had in een andere winkel, zei ze meteen "Oh! Maar dan heb ik de oplossing! We bestellen dat kleed dan gewoon" waarbij ze er meteen "Hoeveel kostte het kleed in de winkel waar je het gepast hebt?" aan toevoegde. Ik zei dat ik eerst wou weten wat hun prijs was, maar ze bleef maar aandringen. Schandalig. Ik was zo overdonderd dat ik niks zinnigs meer kon uitbrengen en dan dacht ze haar slag te kunnen slaan en meteen over te gaan naar betaling van een voorschot.
|
|
Veronique
24-8-2013
|
16-8-2013 19:57:25
Deborah, awel ik heb net het zelfde aan de hand gehad! Ik raad Koonings aan niemand aan zo'n onvriendelijke mensen en alleen maar geld aftroggelen van iedereen!!! SCHANDALIG!
ik ben ook onmiddellijk doorgereden naar de outlet van Ann & John en idd ook een kleed voor 900 euro in de outlet gevonden + nog accessoires dus wat bij Koonings 1 kleed kost zonder extra kosten, heb je in eindhoven in de outlet alles!!!!!!!! Outlet werkt zelfs zonder afspraak, kun je gewoon binnen stappen, in de andere winkels, is het natuurlijk wel op afspraak.. Ik zou direct naar eindhoven gaan en GEEN tijd verspillen aan Koonings!!
|
|
Claudia
14-6-2014
|
17-8-2013 14:29:01
Oei, wat een vervelende ervaringen! Ik ben ook bij Koonings geweest voor mijn jurk en ik moet zeggen dat ik heel goed geholpen ben en zeker niet opdringerig ben benaderd... Ik had ook fotos op mijn toestel staan van een andere winkel en ze zeiden er niks ergs van... Nu ze zeiden dat ik vele beter stond in hun jurk, maar dat was ook waar Iedereen was er erg vriendelijk moet ik zeggen... Jammer voor jullie dat het zo een domper was! Is nooit leuk !!
|
|
kathleen
9-8-2014
|
27-8-2013 2:12:04
Ik heb tot hier toe ook alleen maar een goede ervaring gehad bij Koonings.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|