TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melissa
8-8-2015
|
15-8-2013 12:54:37
Arg! Mensen moeten hun aan hun woord leren houden! Misschien kan je er kanten mouwen en rug laten aanzetten? Om het een beetje te verdoezelen, want jij moet er je lekker bij voelen, ik denk dan aan zo iets http://pinterest.com/pin/561613016002679214/
|
|
caroline
20-7-2013
|
15-8-2013 13:04:59
Mijn jurk was ook strapless. Ik heb hier voor de zekerheid ook bandjes aan laten zetten. Misschien is dit ook een oplossing voor jou. Het is eigenlijk een breder stukje stof dan een gewoon bandje. Als je een foto wil zien, zoek me dan even of facebook (caroline stevens). (Ik kan je anders geen foto laten zien.)
|
|
Margot
4-10-2014
|
15-8-2013 13:56:30
Dat is één van de redenen waarom ik NIET in een strapless kleed wil trouwen ;-). Ik weet dat mijn opdracht moeilijk zal zijn voor de winkels maar ik wil écht niet dat ik op mijn trouwdag een strapless aanheb. Stel dat ik toch voor zo'n kleed zou vallen, vraag ik sowieso om extra stof te bestellen zodat ze aan het bovenstuk extra bandjes of mouwen kunnen maken. Ik vind het wel erg voor je dat ze dit pas bij de 2e pas laten weten :-( Dit geeft gewoon onnodige stress mee voor een bruidje !
Ik zou echt op mijn strepen gaan staan en zeggen dat men beloofd had dat die "hammetjes" weg gewerkt kunnen worden en dat ze dan daar maar een oplossing voor zoeken (ev op hun kosten). Ik zou wel mijn getuige en mama meenemen om mij toch gesteund te voelen en er niet helemaal alleen voor te staan ;-). Ik heb deze raad gekregen van een vriendinnen-bruidje want zij heeft soortgelijks meegemaakt in de winkel..
|
|
mona
27-7-2013
|
15-8-2013 15:12:51
Op het Amerikaanse Offbeatbride.com zie je wel vaker foto's van vollere bruidjes in een strapless jurk. In de post van vandaag ook weer: http://offbeatbride.com/2013/08/new-york-larp-wedding
Als je nog wat verder kijkt op die site kom je nog wel voorbeelden tegen. Denk dat als het de juiste maat en het juiste model is wel moet kunnen... Maar als jij je er niet goed bij voelt draag je er misschien best een bolero over (al dan niet in kant) of laat je er mouwtjes aanzetten door een naaister.
|
|
heidi
7-6-2014
|
15-8-2013 20:30:54
Ik heb ook geen strapless kleedje; het is niet omdat ze in de winkel zeggen dat vele vrouwen dit dragen, dat je dit dan ook maar moet dragen. Kan de jurk nog teruggenomen worden door de winkel? Ik zou inderdaad zoals hierboven gezegd op mijn strepen staan, ofwel wordt de jurk teruggenomen, ofwel zorgen zij voor een oplossing waar jij je goed bij voelt ! Heel veel succes, vind dit heel erg voor je !
grts
|
|
Iris
15-8-2014
|
15-8-2013 22:30:18
Hey Elen, Ik vind het toch een beetje bizar. Zelf wil ik ook helemaal geen strapless kleed. 90% van de kleedjes is inderdaad strapless, maar in zo ongeveer alle winkels hebben ze mij onmiddellijk laten weten dat er op elk kleed bandjes voorzien konden worden. Ik zou daar in de winkel alsnog naar vragen. Dan kan je kleed iets losser zitten en heb je toch niet het gevoel dat het afzakt. Veel succes!
|
|
melissa
18-8-2013
|
16-8-2013 9:06:55
ik ben ook iets zwaarder, en mijn kleed is ook strapless, maar ik heb er een (sjaal) bij voor mijn rug beetje te verdoezelen en ook een halter laten aanzetten omdat ik dit veel meer gekleed vond en ook veel beter bij mij passen vind mezelf nogal breed van schouders en wou niet als een boeredochter overkomen :) ben nu zeer tevreden met mijn aangepast strapless kleed en met de sjaal ( alsook voor als het iets frisser is) kan ik dan ook het nodige wegsteken
succes
|
|
Tamara
28-6-2014
|
16-8-2013 12:20:15
Hey hey, ze kunnen idd op iedere jurk bandes vastmaken of een haltertje. Ben vorige mijn trouwjurk weest kiezen en de verkoopster zei dat ze op alle straplessjurken dit kunnen aanbregen. Sowieso om die hammetjes wat te vermijden, best niet teveel laten aanspannen je kleed want sowieso als je gaat zitten gaan die toch weer bovenkomen, zeker al je kleed erg spant. Ik had voor mijn beste vriendin haar huwelijk als getuige een suitekleed aan met halter die als gegoten zat maar ondervond toch zodra ik zat en wat "hing hangen" de hammetjes zichtbaar werden. Vandaar dat ik dus nu voor mijn eigen trouwjurk iets totaal anders heb gekozen, beetje meer retromodelletje, moet ik al zeker niet meer aan mijn "hammetjes" denken. veel succes nog en alles komt goed hoor x
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|