Terug naar overzicht
Hihi, ik vroeg me net nog af hoe jullie ervaring nu geweest was :-).Ik heb hier gewoon zenuwen in uw plaats voor de 7e ... :-)Geniet ervan !
wij zijn vorige week al voor de wet getrouwd en trouwen maar pas volgend jaar voor de kerk. Aangezien er een triestige tijd was in onze familie en we ook alles niet op één dag wouden proppen hebben we gekozen om eerst een "intieme" trouw te geven. dus trouwen voor de wet en daarna gaan eten met onze naaste familie. het was een super geslaagd dagje maar nu hebben we ook nog iets om naar uit te zien voor volgend jaar. We vonden trouwen voor de wet wel niet zo romantisch maar wel speciaal dus blij dat we dit gekozen hebben. veel succes voor jullie. xxx
Bij ons zal de wet en de kerk zich ook op 2 dagen plaatsvinden. We kunnen enkel de vrijdag voor de wet trouwen maar we wilden het feest de zaterdag geven. En alles op 1 dag is een beetje te veel, is u haasten en lopen en daar hadden we geen zin in.
wij zijn op 7 aug voor de wet getrouwd, ook pure formaliteit, we waren dan ook maar met ons twee, mijn twee kindjes en mijn mama, maar binnen 2 dagen trouwen we voor de kerk :) zenuwkes draaien op volle toeren :)voor ons telt ook enkel de dag dat we voor de kerk trouwen en voelt idd zo aan dat we niet echt getrouwd zijn, overmorgen in mijn kleedje gaat alles op zijn plaats vallen :) kijk er in ieder geval enorm naar uit!!!groetjes melissa