Nu Online
Momenteel zijn er 544 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kaarten "WEDDING INSPIRATIONS"

15-8-2013 18:35:15
Beste bruidjes & bruidegoms.

zijn er koppeltjes die nog graag kaarten wensen voor WEDDING INSPIRATIONS te "TEN DAUWE" - Aalter. Ik heb er nog een paar liggen. (Waarde kaart : 70 € / geldig voor 2 personen)

Dit gaat door op maandag 9 september 2013 vanaf 19u00.

U kan een mailtje sturen naar info@trendytrouwen.be, ik bezorg zo snel mogelijk de kaarten.

Met vriendelijke groeten,
Vansteenbrugge Philippe

Vansteenbrugge

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 611

Joke
27-7-2013
 Meld misbruik15-8-2013 20:08:12

Hoi,

wil je ze kwijt of is het om over te kopen?
Wij zijn daar onlangs getrouwd maar op ons huwelijk hebben we zelf niet zoveel kunnen eten dus zouden we graag eens op't gemak gaan om na te genieten :-)

Groetjes,
Joke

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik15-8-2013 22:52:09

stephanie
26-4-2014
 Meld misbruik15-8-2013 23:41:18

Heb ook dezelfde vragen ... Groetjes stephanie

Patrick

Meld misbruik16-8-2013 9:27:18

effen Gegoogld, zal wel niet gratis zijn denk ik

Ook dit najaar kunt u T-Motions terug een bezoekje brengen tijdens ”Wedding Inspirations 2013″ in zaal Ten Dauwe te Aalter. Dit stijlvolle huwelijksevent gaat dit jaar voor de derde maal door op maandag 9 september 2013.
Wedding inspirations is geen traditionele trouwbeurs, maar een avond waar u in een aangename sfeer de meest kwaliteitsvolle aanbieders uit de huwelijkssector kunt ontmoeten. Geen massa-bijeenkomst, maar een zeer voortreffelijk georganiseerd huwelijksevent waar u in een ontspannen setting ideëen kunt opdoen om van uw huwelijk een droomdag te maken. Ontdek de nieuwste trends in bruidsmode, decoratie, ceremonievervoer, fotografie, videografie en nog veel meer.
Bezoekers kunnen uiteraard ook kennismaken met de verbluffende gastronomische ervaring van feestzaal Ten Dauwe. Je krijgt uitgebreid de kans om kennis te maken en te proeven van hun uitmuntende keuken.
Toegangsprijs bedraagt €35/pp en u kunt inschrijven via www.tendauwe.be .

Dierk

Meld misbruik16-8-2013 15:27:11

Wij beschikken ook nog over 4 gratis kaarten,gratis toegang,eten en drinken gratis.
Voor de gene die interesse tonen graag mail naar info@studiohappymusic.be
We staan er trouwens met een stand die avond.

Groeten,
Dierk Van Paemelen
StudioHappyMusic

Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik16-8-2013 16:10:16

Dank u studio happy music!

Ik zal er xijn samen met mijn verloofde

Vansteenbrugge

Meld misbruik21-8-2013 11:41:46

Ik heb nog 2 kaarten over ... dus koppeltjes die nog een GRATIS kaart willen geldig voor 2 personen stuur een mailtje naar info@trendytrouwen.be, ik bezorg zo snel mogelijk de kaarten.

Met vriendelijke groeten,
Vansteenbrugge Philippe

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...