Nu Online
Momenteel zijn er 372 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

viering in feestzaal of niet ?

7-12-2006 10:45:41
Hallo allemaal,

Wij zijn aan het twijfelen of we onze viering in de tuin van de feestzaal zouden doen of niet (staat ook zo'n witte tent in geval van slecht weer). Geeft dat geen problemen met mensen die niet gevraagd zijn voor de receptie nadien? Wat met mensen die dan met een 'gat' zitten tussen viering en receptie? Heeft hier iemand ervaring(en) mee? Graag jullie reactie. (sofievld@yahoo.com)

Groetjes
Sofie
26-05-07

Sofie
26-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 839

klara
15-9-2007
 Meld misbruik7-12-2006 11:33:50

Hoi Sofie,

ik heb net hetzelfde voor. Trouw in feestzaal de Waterhoek, onder witte tent die helemaal zal versierd worden. Tijdstip viering van 15.00 tot 16.00 uur. Receptie zal starten tegen half 5 want alles loopt toch uit.
Ik weet niet hoe het met jou precies geregeld is. Enfin ik vind de viering kort bij het avondfeest niet slecht dan moet je niet zoveel lopen en die tuin is daar toch heel mooi.

Groetjes Klara

catherine
30-6-2007
 Meld misbruik7-12-2006 11:37:42

Volgens mij gaan er weinig mensen naar een viering komen die niet naar het feest gevraagd zijn. Zelfs niet iedereen die naar het feest zal komen zal aanwezig zijn op de viering.
Ik denk dat er veel afhangt van waar de viering is, als de mensen dichtbij wonen zullen er meer komen dan als ze ver moeten rijden.
Ik hoop dat bij ons het kerkje vol geraakt.
groetjes
C.

Marleen

Meld misbruik7-12-2006 14:41:23

Wij hebben er ook voor gekozen de viering in de tuin van de feestzaal te houden. Bij ons zal ze tussen receptie en avondfeest plaatsvinden, zodat de genodigden van de receptie iets langer kunnen blijven, en de genodigden van het avondfeest iets vroeger kunnen komen. De zaaluitbater zal ervoor zorgen dat de mensen van de receptie nadien naar huis gaan. Volgens hem verloopt dit meestal zeer vlot.
Voordeel is dat meer mensen op die manier naar de viering kunnen komen, vind ik.
Veel succes!
Marleen
6.7.7

Sabrina
5-5-2007
 Meld misbruik7-12-2006 17:45:02

Klein vraagje... Wij dachten dit ook te doen, onze viering in de feestzaal, maar de pastoor wou dit niet doen omdat het huwelijk een sacrament is en alleen in een kerk mag gegeven worden, alé dat is toch wat hij ons vertelde. Dus nu zijn wij in alle spoed op zoek gegaan naar een kerk en pastoor. Wordt jullie viering in de feestzaal voorgegaan door een pastoor? Anders moeten wij gewoon op zoek gaan naar een andere pastoor die dit wel wil doen.

Groetjes
Sabrina

Sofie
26-5-2007
 Meld misbruik7-12-2006 19:52:51

Wij gaan een niet-christelijke viering doen, dus het probleem van de priester hebben we niet. Iemand anders zal de viering leiden. Ik denk dat rent-a-priest voor jullie een goede oplossing kan bieden! Die doen volgens mij de viering waar jullie zelf willen!
Onze zaal (oud kasteel )heeft een hele mooie grote tuin, dus die draagt onze voorkeur weg!Alleszins bedankt voor de reacties.

Groetjes
Sofie

Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik8-12-2006 12:21:25

Hallo Sofie, hier nog een Sofie die ceremonie en feest geeft op ja, je raad het al 26-05-2007:)
Wij geven de viering in de tuin van onze feestzaal. De viering vindt voorafgaand aan de receptie plaats. Eigenlijk blijven de personen voor avondfeest dus ook op receptie. Voor ons geen probleem.

Groetjes

Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...