Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rustig voor trouw - zenuwachtig voor vrijgezellen :-)

16-8-2013 9:38:47
Hallo bruidjes en gommetjes

Even een update...
Nog 14 dagen op de teller. Verrassend genoeg ben ik de kalmte zelf. Maandag en dinsdag de laatste zaken gedaan. Speldje gevonden voor mijn kapsel met vlechtje dat ik hier gepost had. Heb dit laten proberen bij de kapper en was zeer mooi, dus dat zal het worden. Mijn haar heeft ook een iets warmere bruine tint gekregen.
Verder alle spulletjes gesorteerd: autoversiering, spullen voor viering, spullen voor fuif,... Naar de makro geweest voor de aperitiefhapjes voor op de fuif en snoepjes voor de kids. Die ook ineens in de zakjes gestoken met een bellenblaasje erbij, zeer tevreden met het resultaat. Nog bedrukte servietten besteld bij trouwartikelen.nl voor de hapjes en later op de avond de broodjes. Wordt nog spannend want deze zouden op 28 of 29 aug toekomen :-/ Hopelijk komt dat goed.
Nu nog laatste afspraak met de zaal maandag en mijn laatste pas woensdag.

Komt dus dik in orde, het mag gaan komen, de dag dat ik trouw met de prins van mijn dromen :-)

Morgen mijn vrijgezellen, daar ben ik wel zenuwachtig voor. 't Zal zeker leuk worden, daar twijfel ik niet aan, maar ik ben het niet gewoon van zelf niks te regelen... :-)

Vanessa
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 700

sahine
31-8-2013
 Meld misbruik16-8-2013 10:54:49

hehe vanessa Ik herken mezelf helemaal in jou ik was super zenuwachtig voor mijn vrijgezellen. Vooral omdat ik niet alles onder controle had :)

sarah
31-8-2013
 Meld misbruik16-8-2013 11:17:04

spannend he, nu het zo dichtbij komt :-)

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik16-8-2013 12:33:21

Ik heb wel nog een weekje meer op de teller, maar ik ben eigenlijk ook nog de rust zelve, wat me best verbaasd. En dat terwijl iedereen in de naaste omgeving vraagt: "En, ben je nog niet zenuwachtig? Niet te veel stress?" (Zij verwachten dus ook heel wat zenuwen bij mij.) Maar we zitten goed op schema, dus waarom zou ik stressen?

Gelukkig heb ik geen vrijgezellen, want dat zou me ook wel verontrusten. Daar zou ik pas nerveus voor zijn.

Geniet nog van de laatste voorbereidingen en amuseer je op de vrijgezellen!

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik16-8-2013 17:22:05

Hey vanessa, fijne vrijgezellen morgen!
Ik ben vooral zeer benieuwd naar een foto van u met het vlecht kapsel!!!
Groetjes Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...