Terug naar overzicht
Deze plechtigheden integraal filmen met 1 camera lijkt me minder aangewezen.Om er een degelijke film van te maken, moet je om de zoveel seconden een nieuwe, mooie shot hebben.In een kerk is de geluidsinstallatie (als ze er al eentje hebben) meestal erbarmelijk afgesteld.Nog een reden om meer dan 1 camera te gebruiken (en/of aparte audio-recorders), is dus het geluid.Indien je hier geen rekening meehoudt, zullen er veel onverstaanbare momenten zijn.De plechtigheden bevatten ook veel saaie momenten. Laat ook andere items van die dag filmen en monteer deze tot een vlotte film, waar je veel meer plezier zult van hebben.grtz
Je kan ook zelf een camera kopen en je tante daar mee laten filmen. Dan heb je de camera nadien ook nog voor op huwelijksreis en voor andere dingen ;-) Een goeie camera moet daarom niet heel duur zijn.Ik beschik ook zelf over een camera en laat daar een nonkel mee filmen.
Hoi,Hebben jullie al iemand gevonden? Zo niet, dan wil ik het graag doen. Ik ben niet duur en heb veel ervaring.Groetjes,Wendelien Voogdhttp://www.wendelienvoogd.nl/?page_id=179
ik volg even mee :) al interessante dingen gepasseerd :)