Terug naar overzicht
Ik zou kleinere zakjes nemen en dan per persoon zeggen. Denk dat iedereen het leuker vindt om zelf uit te zoeken :) Ben geen schrijftalent dus voor het tekstje zal iemand anders je moeten helpen ;)Kort af he! Spannend! :)
Love is sweet, please take a treatAls je op hierop google of op zoekt in printerest vind je hele mooie plaatjes met die tekst,met mooie lettertypes.Ik denk dat niet alle koppels allebei een zakje gaan meenemen, ik zou dus zeker geen snoep voorzien zodat iedereen een vol zakje gaat meenemen.
Nadat u in ons gastenboek hebt geschreven, willen wij u graag nog iets zoet meegeven.Dus alvorens naar huis te gaan, graag nog even bij onze candy bar stilstaan.Ik zou zeker ook niet per persoon rekenen want ik denk dat meestal de vrouwen iets zullen kiezen. Allee bij ons zou da toch zo zijn, mijn verloofde zou daar weinig interesse in hebben om iets te kiezen. Da zo zijn van: kies jij maar iets :-)Misschien per koppel en dan nog wat extra, zo zou ik het precies doen.
For all the sweet things you do for us, a sweet thank you to sweeten up your day.
:-) :-) :-) dank u wel iedereen hier kan ik zeker mee verder :-).Vanaf morgen ben ik vrij en kan ik me volop concentreren op de laatste zaken . Het komt nu wel heel snel dichtbij he. Hoever staan jullie?
Als je die laatste kleine zaken kan aanpakken, krijg je een gerust gevoel. Allee da's bij mij toch zo. Heb 2 dagen vanalles en nog wa gedaan en wa rondgereden en heb nu het gevoel dat we er klaar voor zijn. Nog een keer naar de zaal, mailtje sturen naar dj, aantal broodjes bevestigen voor de fuif, laatste pas, naar de manicure en kostuums ophalen dag voor de trouw en rondbrengen.Dat is het zowat denk ik.
@Sarah, jij trouwt toch niet vandaag he? er staan ballonnen voor je gebouw :)
Ah nee Michele(sorry maar vind geen e met accent op de tablet)de 31ste pas. :-). Dan ga ik er straks eens langsrijden :-). Die doen nu precies goede zaken. Zal wel moeilijk zijn voor hun omdat zij door de week nog voor ne baas werken. Ik ga een lijstje maken voor de laatste zaken en dan kan ik die afstrepen. Het lastigste vind ik, is dat je soms aan iets denkt maar het dan weer vergeet omdat ik het niet meteen opschrijf.