Terug naar overzicht
waauw, toffe tip bedankt! Ga ik dus zeker doen!Groetjes
Oh leuk . Bedankt voor de tip :-) Dat kan ik mijn hubby to be cadeau doen ( een maand voor we trouwen zijn we 10 jaar samen ) en er een kaartje bij steken dat hij deze moet gebruiken op de dag van onze trouw :-)
Hele leuke tip! Naar het schijnt zijn zintuiglijke herinneringen de best bewaarde... Ik ga ook eens op zoek naar een lekker geurtje voor mijn aanstaande denk ik ;-)
Ja dat is ook zo , ik heb hem eens een parfum cadeau gedaan toen we een jaar samen waren en als ik die parfum riek dan komen die herinneringen terug naar boven :-)
Daar heb ik voor gezorgd! Ik wil al jaren Flower By Kenzo kopen, maar ik ben altijd veel te gierig als het op parfum aankomt. En nu staat er eentje te wachten op me tot 28/09 :)
@ Ne, dat is ook een lekker geurtje ;-).I like it :-).
Ik heb ook een ander geurtje aangeschaft, L'eau 2 van Kenzo. Die staat netjes te wachten om eerste keer gebruikt te worden 07/09 :)
IK HEB...TRESOR IN LOVE...VAN LANCOME
Leuke tip Gaat wel niet makkelijk zijn om een nieuwe te kiezen.Wissel al jaren af tussen Pure Poison en J'adore van Dior.Iemand enige tip voor een lekker geurtje in dat genre?
Heb ik ook gedaan, en het parfum zelf had zelfs als naam Marry me ik denk dat het van Lanvin was. kvind de geur nog steeds fantastisch en als ik in een goeie bui wil komen DE oplossing:-)
Echt een leuk id !! Dank je om te delen!
@ Iris, ik heb al heel lang CKin2u van Calvin Klein. heerlijk vind ik. Is wel niet overal te vinden... heb er laatst gekocht (al reserve )in de luchthaven en die ervoor in Zuid-Frankrijk mijn verloofde heeft de mannenversie en die ruikt ook zo lekker! succes dames met de zoektocht groetjes
Iris, ik hou ook enorm van j'adore. Andere geur een beetje in die stijl: romance van ralph lauren en very irresistible van givenchy.
Ik heb het parfum " MARRY ME" van Lanvin gebruikt op men trouwdag
Ik ben net achter nieuw parfum geweest.Voor mijn verloofde Hugo Boss (de rode fles)Voor mij ook van Hugo - Jour .Als je op zoek bent naar een zacht, fris parfum is dat echt een aanrader.