Nu Online
Momenteel zijn er 602 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Morgen vrijgezellendag!!!!

16-8-2013 20:48:36
Hallo iedereen!! Moet efkes stoom aflaten!!!! Morgen gaat mijn vrijgezellen door, en ik weet alleen maar dat ik om 9u opgepikt wordt en pas zondagmiddag terug thuis zal zijn... Spannend!!!! Heb een lijstje gekregen met wat ik moet meenemen, ben benieuwd...
Ontspanning komt net op tijd, want met nog maar 21 dagen op de teller moet ik eigenlijk nog ontzettend veel regelen... Dat blijft maar komen... Maar wat me nog het meeste bezighoudt, is mijn kleed... Ik ben het eergisteren terug gaan passen, maar de aanpassingen die gedaan moesten worden, zijn superslecht gedaan. Ze gaan het nu in orde proberen brengen en moet woensdag opnieuw gaan passen. Weet niet wat ik moet doen als het niet gelukt is... Zo erg...
Allez, ik ga mijn valiesje pakken... Slaapwel!

wendy
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 630

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik16-8-2013 22:01:32

Enjoy!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik16-8-2013 22:56:36

Geniet en het komt wel allemaal goed ;-). X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...