Terug naar overzicht
Wij hebben 'dat gewoon door jou' van guus meeuws.
ik ben een Rob de Nijs fan,wij hebben MIDZOMERNACHT van hem"Geef me een plaats" vind ik ook mooi,en "DEZE ZEE"ook vind ik van MOZAIEK....WAT ZIE IK JE GRAAGvan Marco Borsato ...ZIJ en JIJ HOORT BIJ MIJ
Marco Borsato : zij of lk hoor bij jou Paul de leeuw -ik heb je lief André Hazes - zij gelooft in mij Liedje van Clouseau
Iets alternatiever:Yevgueni - Als ze lacht (Hebben wij voor intrede bruid)Raymond van het Groenewoud - Ik wil je man zijnOf heel wat liedjes van Bart Peeters:- Niets of niemand- Zonder woorden- ...
Stop de tijd - Marco BorsatoNu dat jij er bent - Trijntje Oosterhuis
Wij hebben gekozen voor "Heb ik ooit gezegd" van clouseau
Moesten wij een tegelplakker doen, gingen we gekozen hebben voor Stef bos: ik heb je lief!
wij hebben clouseau met altijd heb ik je lief gekozen
Hou me vast van volumia
ik zal jou man zijn van raymond van het groenewoud
Wij hadden in onze ceremonie: Zonder woorden van Bart Peeters in duet met Hannelore Bedert en Wat zie ik je graag van Mozaiek.
Onze openingsdans was op "Altijd heb ik je lief" van Clouseau.
iemand als jij - Barbara Dexmagie - Philippe Robrechtdoor jou - Nick & Simon
Plafond - Arne Vanhaecke
Flip kowlier - kzie je hirne
Boudewijn de Groot - Avond... prachtig!!
Ik hoor bij jou , van marco borsato , word het van ons !!!!
Dank jullie wel voor de reacties!Ik ken niet alle liedjes, maar ik ga ze zeker eens beluisteren.Saar: het liedje van Trijntje Oosterhuis - Nu dat jij er bent - vind ik wel een hele mooie voor als m'n papa me weggeeft!
wij hadden "hou van mij" van sasha en davy
Zo puur kan liefde zijn van Paul de Leeuw. Is een bewerking van Adele's 'to make you feel my love'
http://www.youtube.com/watch?v=CX67SXQH5YE zelfgemaakt