Terug naar overzicht
*ik vraag mij af
Bij mij in de winkel zeiden ze vanaf augustus begint dat te komen en de volledige collectie is binnen tegen oktober-november normaal
Heb vorig jaar ook gehoord dat alvast één winkel eind augustus begon met nieuwe collectie. Waarschijnlijk komen wel niet alle merken stipt op zelfde moment met nieuwe collectie, maar zal dus beginnen rond eind augustus, begin september...
Mij hebben ze ook altijd verteld rond september-oktober meen ik!
ik heb gisteren een afspraak gemaakt en midden september ging daar alles binnen zijn van de nieuwe collectie
Eind augustus .. Maar voor zeker te zijn dat alles er is September :)
Ik ben vorige week gaan vragen in de winkel wanneer de collectie binnenkwam. Blijkbaar zijn er al verschillende collecties binnen. Ik heb dan ook een afspraak gemaakt voor half september. Dan zou het meeste moeten binnen zijn hebben ze gezegd.
Normaal is in oktober alles in de winkel terug te vinden. Winkels die echter premium-dealers zijn van bepaalde merken hebben vaak vroeger die collectie binnen.
Ik heb een afspraak begin oktober. Ze zeiden dat dan alles binnen ging zijn.
Hallo Véronique,bij Het Bruidsparadijs in Merksem zijn er al bruidsjurken van de nieuwe collecties binnen gekomen. Dat begint vanaf juli met mondjesmaat ... het grootste deel van de collecties is voor september, met uitlopers naar oktober/november. in onze zuster-winkel Het Bruidshuis in Merksem komen de nieuwe collecties binnen in september.Indien je eens wilt langskomen om bruidsjurken te passen, laat je 't maar weten, dan geef ik je een afspraak. We werken (liefst) steeds op afspraak zodat we de nodige tijd kunnen uittrekken, nodig om jouw droomjurk uit te zoeken.Nog veel succes met je voorbereidingen,Maritawww.bruidsparadijs.be - www.hetbruidshuis.be PS ... koop bruidsjurk + trouwkostuum + trouwringen = 1 trouwring gratis!(voorwaarden verkrijgbaar in één van onze winkels)