Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Christel Boone

7-12-2006 13:04:00
Hallo,
Weet iemand welke prijsklasse de jurken van Christel Boone hebben?
Welke ervaring hebben jullie met deze ontwerpster?
groetjes
Evelyn

Evelyn
11-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 572

K
7-7-2007
 Meld misbruik7-12-2006 13:46:09

Ik woon niet ver van haar winkel, en ze is aan het uitverkopen, kortingen tot 70%, ze gaat blijkbaar verhuizen naar Antwerpen... Dus misschien dé kans om een goedkopere jurk van haar op de kop te tikken?

Annelies
7-7-2007
 Meld misbruik7-12-2006 15:45:07

Hallo

Ik ben er een tijdje geleden gaan passen - niet echt een leuke ervaring. Ik vond ze allesbehalve behulpzaam of vriendelijk.
Prijzen liggen rond de 900-1000€ voor een rok & 600-700€ voor een topje.
Let wel op als je een pasmodel koopt - sommige zijn vuil aan de zoom & met vlekken (bvb van lipstick) aan het topje.

Groetjes

Annelies

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik8-12-2006 17:38:51

Ik ben vorige week bij haar gaan passen. Welke ervaring het was... ik weet het niet zo goed. Ik heb één rok (in twee verschillende kleuren) gepast en verschillende toppen erbij. Wat de toppen betreft, was ze heel behulpzaam om er verschillende uit te halen, de rokken dus iets minder... maar omdat die mij zo goed paste, heb ik niet verder gevraagd. Ik heb dan zelf ook gevraagd om nog een bepaald kleedje te passen en dat kon direct... conclusie: als je het vraagt, kan het direct... maar je moet het wel zelf vragen. Ik ben er ook niet zo lang binnen geweest, een klein uur.
Ik vind ze wel behulpzaam... en ze heeft natuurlijk prachtige kleren.
De top en rok die ik prachtig vond, kosten elk 820 euro. Ze worden op maat gemaakt.
Het klopt idd dat ze naar Antwerpen gaat met haar winkel, maar haar atelier blijft wel in Gent.
Het zou mij in elk geval niet tegen houden om bij haar mijn kleed te bestellen want het is supermooi gemaakt en ik heb ook veel vertrouwen in haar kunde.
Zo, hopelijk kan je hier iets mee
Groetjes en veel succes met je zoektocht

Evelyn
11-5-2007
 Meld misbruik9-12-2006 18:12:46

Hallo iedereen,
Alvast allemaal bedankt voor de informatie. Ik ga binnenkort toch eens gaan kijken bij Christel Boone.
groetjes
Evelyn

eveline
5-5-2007
 Meld misbruik10-12-2006 16:20:48

hallo

kan iemand omschrijven welke stijl ze heeft? ik ken haar etalage; het leek me altijd redelijke romantisch. en champagne-achtige kleuren - is dat effectief zo?

Evelyn
11-5-2007
 Meld misbruik10-12-2006 17:40:40

Dag Eveline,
Je kan enkele jurken bekijken op haar site: www.boonechristel.be

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik16-12-2006 11:42:23

hoi Evelyne, wil je me eens laten weten hoe het geweest is? veel pasplezier

Evelyn
11-5-2007
 Meld misbruik16-12-2006 13:03:32

Dag Caroline,
Ik heb nu donderdag een afspraak. Ik laat zeker weten hoe het geweest is!
groetjes
Evelyn

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik18-12-2006 18:29:55

Ik ben superbenieuwd... en als ik je een tip mag geven: wees maar assertief... als je het vraagt, mag je vanalles passen, maar uit zichzelf geeft ze niet veel.

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik22-12-2006 15:24:22

hoi Evelyn, ik kon het niet laten... hoe is het geweest gisteren? groetjes

Evelyn
11-5-2007
 Meld misbruik22-12-2006 19:32:39

Dag Caroline,
Ik heb het goed gesteld, Christel Boone was enorm vriendelijk en behulpzaam maar ik vrees dat ik geen droomjurk gevonden heb. Toen ik de jurken aantrok vond ik dat ik er met alle kleren nogal dik uitzag. Ook was de keuze aan kleren niet heel erg groot (in elk geval kleiner dan ik verwacht had). Misschien ligt het aan mijn klein gestalte of de snit van de jurken maar ik heb al jurken aangehad waar ik meer mee stond.
groetjes,
Evelyn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info