TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nadia
5-10-2013
|
18-8-2013 15:46:21
jammer dat rent-a-priest zo is tegen gevallen, maar blijkbaar hebben jullie het ook niet aan jullie hartjes laten komen, gelukkig :)
geniet nog lekker na en ik wens je een fantastische reis toe!! en natuurlijk wachten we allemaal nieuwsgierig op de foto's hihi
proficiat!!
|
|
Mieke
4-7-2014
|
18-8-2013 18:35:32
Blij dat je een fantastische dag hebt gehad met zoveel lieve mensen rondom jullie. Jammer van de mens van rent a priest. Nu ben ik al blij dat ik daar niet voor gegaan ben... Denk vooral terug aan de geweldige momenten! Alvast een hele fijne reis toegewenst!
|
|
Emmy
4-7-2014
|
19-8-2013 7:48:06
Proficiat, leuk te horen dat jullie zo'n mooie dag hadden!
Wij geven volgend jaar ook ons feest in het Geuzenhof, we waren er van overtuigd dat alles goed ging zijn, maar het is toch altijd leuk om het nog eens te horen. Het zijn idd super vriendelijke mensen!
Geniet van jullie reis!
|
|
astrid
16-8-2013
|
19-8-2013 10:00:38
Ik ben ook nog vergeten vertellen dat wij een praatpaal staan hadden en dat iedereen zich daar op uitgeleefd heeft...
Ik ben benieuwd wat er gaat opstaan :-)
|
|
Peggy
7-9-2013
|
19-8-2013 12:16:07
mooie foto's en inderdaad rode haarkleur staat je prachtig
|
|
Eline
20-7-2013
|
20-8-2013 13:26:41
PROFICIAT met jullie huwelijk! Wij hebben getwijfeld over het Geuzenhof, was inderdaad een héle mooie zaal met supervriendelijke mensen. Jammergenoeg was de zaal voor ons iets te klein en moesten we iets anders zoeken. Oei, wel erg jammer van rent-a-priest! Wij hebben ons huwelijk ook met hen gedaan en hadden Ignace Coppens. Hij vroeg maar € 300 + verplaatsingskosten en is supervriendelijk! We mochten volledig ons eigen zin doen en hij vertelde enkel over ons tijdens de viering. Wij denken eraan om met hem ook de doop van onze kindjes later te doen, niks dan positieve reacties over hem gehad van onze gasten. Gebt toch jammergenoeg verschil in mensen he... Goed dat het jullie dag niet volledig om zeep heeft geholpen! Wij hadden ook een praatpaal en hebben gisteren onze DVD bekeken. We hebben tranen gelachen. Ik heb er geen spijt van dat we dit gedaan hebben Geniet nog van jullie leven als getrouwd koppel xxx Eline
|
|
astrid
16-8-2013
|
20-8-2013 21:02:53
@ Peggy, ik heb geen rode haren, ik denk dat je verkeerd gepost hebt
|
|
astrid
16-8-2013
|
20-8-2013 21:06:17
Eline,
Wij hadden een beperkte groep dus was het zeker te doen. Ik vond het wel spijtig, vooral ook omdat de videograaf nu wel stukken van de ceremonie gaat wissen omdat het compleet niets met onze viering te maken heeft en ook onze uittrede is een beetje verpest geweest. Wij hadden Norbert Bethune, de oprichter van Rent-A-Priest, ik had speciaal om hem gevraagd omdat ik al een dienst van hem gezien had, en dan was het toch anders. Heb echt al spijt gehad dat ik voor hem gekozen heb...Maar ja, al de rest was fantastisch, dus dat is het belangrijkste :-)
groetjes
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |