Terug naar overzicht
Mooie foto's Marlies! Proficiat!
Mooi!Proficiat!
mooie foto's!hoe was dj Yargo? Wij hebben die namelijk ook
Zo'n mooie foto's! En jeetje, wat een mooi bruidsboeketje!!!
Marlies , wat zagen jullie er gelukkig uit , je zag duidelijk dat jullie genoten hebben je hebt ook prachtige rouwringen !nog een dikke proficiat en geniet samen van jullie huwelijksleven groetjes
Wij gaan deze fotograaf ook waarschijnlijk nemen volgend jaar, 1 van de 2.Erg leuke foto's!
Jullie zagen er super uit!!! Totally in love with 'the rings' die zijn echt mooi x
Prachtige foto's, wij hebben ook dj yargo!
Hele mooie foto's!! Jullie straalden!! Geniet van jullie gelukkig leven!! :-)
Prachtige foto's !!
Mooie foto's!Je zag er prachtig uit!!veel geluk samen!!groetjesSandra
Prachtige foto's!Je straaldeNog veel geluk samenxxKaren
prachtige foto's! Dikke proficiat! Mag ik je vragen van waar jullie ringen komen? GroetjesTrien
De ringen komen van Fede Di Oro.Wij waren heel tevreden over DJ Yargo!!!!
Hey, Proficiat met je huwelijk.Wij treden eind oktober in het huwelijksbootje en ook wij hebben Christ Vilez en Lieven Vandergheynst. Vandaar dat ik op jullie foto's terecht ben gekomen en dan via google hier bj jou terecht gekomen. Mag ik vragen waar je je binnenfoto's hebt genomen? Wij trouwen 26/10/2013 en ben nog hopeloos op zoek naar een binnenlocatie. Aangezien de feestzaal in het fabriekspand was, hoopte ik dat ergens in de buurt was. Wij trouwen immers in Hooglede en de feest is in d'oude melkerij. Alvast bedankt! Elke
hey Elke,Ik zal ff antwoorden :-)de locatie was de Lovie in Poperinge...Maar dichterbij is Wallemote in Izegem... Greetz,Christ