Terug naar overzicht
Hele mooie foto's Marijke, het kleed stond je prachtig!!Geniet ten volle van jullie wittebroodsweken!!
hahaha die foto van de mannen die het jouw man beklagen is geweldig!!proficiat!!!!
Leuke fotos :)
Hey Marijke en Joeri,Nogmaals dank dat wij er bij mochten zijn als fotografen op jullie huwelijk!Greetz,Christ
Prachtige foto's! Geniet nog maar lekker lang na :-)
Super leuke foto's, jullie zagen er prachtig uit!
grappige foto's , jullie hebben genoten !een dikke proficiat !
Prachtige foto's hoor! Mag ik vragen van waar de trouwringen komen?groetjes
Zeer leuke fotos en mooie ringen !!
zeer mooi! proficiat! ik zie dat je ook gefeest hebt in hof ter molen ;-)heb 1 vraagje,waar hebben jullie fotoshoot gedaan? ziet er een super locatie uit
Super leuke foto's. nog veel geluk samen!!!
Prachtige jurk!! Stond je super! Je straalde!!Mooie foto's met jullie 2, zo romantisch!Dikke proficiat!groetjesSandra
Super! Jullie straalden! Mag ik vragen waar jullie de trouwringen gehaald hebben? Nogmaals dikke proficiat!GroetjesTrien
Prachtig!!Geniet er nog van!
De ringen hebben we gehaald bij Fede Di Oro, en de locatie voor de fotoshoot wat is Bredene, aan een slibbrug en daarna naar het Fort Napoleon. Een uitgebreider verlagje zal ik later geven. Ik heb heel veel foto's nog staan op mijn fb, maar dat zijn foto's die vrienden erop hebben gezet. Iemand een idee hoe ik die in 1 mapje zou krijgen?