TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melissa
27-6-2014
|
19-8-2013 12:50:17
De winkel waar ik zeer tevreden over was en dus ook mijn droomjurk gevonden ben ik Younieksbruidsmode in Turhout. Zeer professioneel geholpen.
De jagré outlet in Antwerpen, daar ben ik ook geweest en een zeer vriendelijke verkoopster, maar vergeet zeker niet je budget te vermelden.
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
|
|
Laura
19-10-2013
|
19-8-2013 16:34:03
Dag Birgit,
Ik ben maar in 2 winkels geweest: Maxim's Couture in Mechelen en Aarschot, op 1 dag gedaan en in de laatste mijn jurk gevonden :-). Het is van hetzelfde, maar hebben niet dezelfde jurken (of toch niet helemaal), maar wel dezeflde merken. Leuke is dat ze echt veel merken hebben (en ook het merk waar mijn kleed van komt: Rembo Styling, vind ik persoonlijk enorm mooi), dus je hebt veel keuze. Ook qua prijsklasse veel mogelijkheden. Ik vond persoonlijk de verkoopsters in Aarschot de beste: echt heel vriendelijk en spelden enorm goed af (jurken zijn er in 1 maat en die waren meestal een paar maten te groot voor mij, in Aarschot hebben ze dat echt altijd enorm mooi afgespeld zodat ik toch een goede indruk kreeg van hoe het aanpaste). In Mechelen heb je dan weer meer plaats om te passen vond ik.
Ben onlangs voor 1e pas geweest in Aarschot, was echt heel goed, zijn ook enorm nauwkeurig. Aangezien je uit de buurt bent zou ik alleszins eens in Aarschot gaan kijken :-).
|
|
krista
9-8-2013
|
19-8-2013 16:35:00
Hoi Birgit, Melissa heeft Youniek in Turnhout al vermeld. Maar voor mij blijven ze nummer 1. Super vriendelijk, niet opdringerig, ze hebben kennis van zaken. Ze zijn super eerlijk, ze zeggen eerlijk hun mening en ze halen ook jurken die bij jou figuur matchen. ook prijs/kwaliteit zit je er super goed. Volgens mij zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen. Geniet nog van jou voorbereidingen ;-). X
|
|
eva
9-8-2014
|
19-8-2013 16:53:54
Kijk eens bij Bruidsmode Hasselt of Issa Moda in Hasselt Zeer vriendelijke mensen Mijn kleed komt van bij Bruidsmode Hasselt
|
|
Veva
28-9-2013
|
19-8-2013 20:06:01
La Tiara in Antwerpen: moeder en dochter die u persoonlijk helpen, veel geduld hebben en zelfs de winkel sluiten als ze een klant hebben.
|
|
Elen
5-10-2013
|
19-8-2013 21:31:03
Ik ben ook bi Maxims geweest in Aarschot en ik vond ze daar ook ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam. Ik heb er spijtig genoeg niet mijn droomkleed gevonden maar mss jij wel?
|
|
Margot
4-10-2014
|
19-8-2013 21:59:02
JPC Collection in Antwerpen op de Jan Van Rijswijcklaan is écht een aanrader ! Superlieve mensen die steeds voor je klaar staan, zowel op de dag van je pas zelf als ook daarna als je weer eens "gekke" vragen hebt. Mijn ceremoniemeester/wedding planner heeft hen omwille van de service aan geraden.
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
20-8-2013 9:05:36
Hier ook zeer tevreden van La Tiara in Antwerpen.
|
|
Helena
5-7-2014
|
20-8-2013 9:23:22
Ik ben supercontent van Moderna in Schepdaal. Een keer geweest voor suitekledij, toen hebben ze mij supergoed geholpen, ze haalden echt uit de rekken wat bij mijn figuur paste! En nu teruggegaan voor mijn trouwkleed, het is al besteld Mijn mama heeft toen ook suitekledij gepast, het was duidelijk dat ze gewoon eens iets wou proberen maar niets ging kopen (ze wou wachten op de collectie van volgend jaar) en toch was dat geen enkel probleem voor de verkoopsters, met evenveel glimlach hebben ze haar verschillende dingen laten passen, bijpassende schoenen gehaald, ... zodat ze een idee kreeg of ze liefst in het lang of in het kort zou gaan. Wel altijd een afspraak maken, dan hebben ze echt de tijd om naar jou te luisteren en je te laten passen. 6 kleedjes passen en afspelden duurt al snel een uur!
|
|
Katrien
8-9-2008
|
20-8-2013 9:26:57
Hier goede ervaringen bij Issa Moda (Hasselt). Ik had er een kleed gezien waarvan ik het bovenstuk erg mooi vond, maar het rokgedeelte niet (te pofferig). Uiteindelijk hebben ze dat stuk helemaal aangepast naar mijn wensen, zonder daar moeilijk over te doen, en het resultaat was zeer geslaagd. De eigenares maakt ook eigen ontwerpen, een vriendin van me had zo'n kleed en was eveneens erg tevreden. Prijs is sterk afhankelijk van het kleed, dus voor elk wat wils.
|
|
Meli
13-7-2013
|
21-8-2013 16:59:38
Hey Birgit, Ik heb mijn droomkleed gevonden bij Linx. Is zowel in Hasselt als in Leuven. Op hun site kan je goed volgen wanneer er bruidsdagen zijn, zeker eens naartoe gaan! Ze laten volgens een modeshow enkele tientallen kleedjes zien, jij kan dan noteren wat je van sommige kleedjes mooi vind en zo je eigen kleed samen stellen. Vergeet er niet bij te vermelden of je die dag ook al wil passen. Ik heb mijn kleed op zo'n bruidsdag helemaal zelf kunnen samen stellen en dan ook gekocht. Als je diezelfde dag besliste kreeg je een korting (via kortingsbonnen op bv schoenen, juwelen, lingerie, voor de toekomstige man,...) en ook een ringkussen en een kouseband. Echt de moeite waard, zeer vriendelijke mensen (vooral de persoon die me in Leuven geholpen had, Martine noemde ze)
|
|
Lauraix
19-12-2013
|
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|