Terug naar overzicht
Wat er meteen in mij op komt is het liedje "Verdronken Vlinder" van Boudewijn de Groot. Maar ik weet niet of dat zo toepasselijk is.
Bedoel je zo iets? op google kijken Vlinders in mijn buik Vlinders in mijn buik wanneer ik jou zieMijn krachten waren op maar nu heb ik weer energieDie ik haal uit jouw lach en je glimmende ogenVoor jou ga ik strijden met maximale vermogenJe moet nooit denken dat ik jou ooit vergeetWant zonder jou voel ik me nooit compleetJij en ik samen, is het mooiste wat er bestaatIk ben jouw man, je vriend en je maatIk ben degene die jou nooit alleen zou laten staanJij bent mijn kippetje en ik ben jouw haanJij zo mooi als de sterren, ik zo groot als de maanSamen in de hemelen, zonder jou geen bestaanWaar het om gaat is de warmte wat ik voor je voelGeef me een kus en je snapt vanzelf wat ik bedoelEen gevoel wat ik nauwelijks beschrijven kanGun mij die kans ooit, wat denk je ervan
Vlinders in mijn buik wanneer ik jou zieMijn krachten waren op maar nu heb ik weer energieDie ik haal uit jouw lach en je glimmende ogenVoor jou ga ik strijden met maximale vermogenJe moet nooit denken dat ik jou ooit vergeetWant zonder jou voel ik me nooit compleetJij en ik samen, is het mooiste wat er bestaatIk ben jouw man, je vriend en je maatIk ben degene die jou nooit alleen zou laten staanJij bent mijn kippetje en ik ben jouw haanJij zo mooi als de sterren, ik zo groot als de maanSamen in de hemelen, zonder jou geen bestaanWaar het om gaat is de warmte wat ik voor je voelGeef me een kus en je snapt vanzelf wat ik bedoelEen gevoel wat ik nauwelijks beschrijven kanGun mij die kans ooit, wat denk je ervan
Geen tekst maar misschien wel een mooi lied (moet wel je muziekstijl zijn): Butterfly van Mariah Carey.