Terug naar overzicht
Wel een leuk idee, je moet gewoon voor een mooie overloop zorgen en dan is het top.
Voor mij hoeven die snelle dansjes helemaal niet. Ik hou meer van het intieme moment tijdens een slow van het koppel.Ik vind trouwens tegenwoordig die snelle dansjes allemaal op elkaar trekken zodoende dat er ook geen verrassing overblijft.
mensen verwachten tegenwoordig al iets bijzonder inderdaad :-) even kijken of dit ook in de lijn ligt van wie jullie zijn. Ik doe nu al een aantal jaren aan buikdans en zal dus (als verrassing voor iedereen, behalve mijn dan-man (en de DJ ;-) ) eerst een nummer dansen en aansluitend daarop met ons tweetjes de intieme slow doen ... kwestie van the best of both worlds te hebben ;-)hoewel mijn aanstaande ook wel voorstander was van een harlem shake of zo... dus misschien is dat nog wel een idee? ;-)
Wij hebben ook het omgekeerde gedaan van die youtube filmpjes. Zeker als je zo van die filmdansjes doet, moet het echt perfect zitten en wij zijn geen danstalenten dus dat zou bij ons op een sisser uitdraaien. Wij hebben een stukje van Thriller van Michael Jackson gedraaid, de eerste 10 pasjes gedaan en dan overgegaan op onze slow. En dat was al erg genoeg om hubbie in de maat te krijgen :-D
Hey wij beginnen met onze slow, dan funky stuk en dan terug eindigen met laatste stuk van onze slow