Terug naar overzicht
Wij zijn getrouwd in het Hof van Beatrijs in Lier. Wij waren er super tevreden over!!! Ze hebben verschillende formules voor de catering. Ze hebben 2 zalen. Wij hadden de grootste zaal en dat was wel goed met onze 150 gasten, vond ik. Zeker eens de moeite om een kijkje te gaan nemen! De tuin alleen al is fantastisch.
Ons feest is in feestzaal Familia (Nijlen). We hebben er een heel goed gevoel bij, de prijs is echt wel mooi en je hoort/leest er enkel positieve commentaren over.
Wauw bedankt Katrien en Kim! Zien er inderdaad toffe locaties uit! Mag ik vragen wat jullie formule er was en wat jullie betaald hebben ervoor!?En hebben jullie de DJ van het huis erbij genomen?!Nogmaals dank, Cindy
Heb je een pb gestuurd.
Hey Cindy, wij trouwen op dezelfde dag als jullie en wij hebben voor Hof van Beatrijs gekozen. Er zijn inderdaad wel 2 zalen dus wie weet komen we elkaar tegen
Dag Inne, ik moet zeggen dat onze datum nog niet vaststaat. Had dit voorlopig ingegeven omdat het één van onze opties was! Welke zaal hebben jullie genomen voor hoeveel personen? Welke formule??Denk dat het daar inderdaad prijs kwaliteit wel dik in orde is!Groetjes en veel succes nog!
Als je een zaal met traiteur zoekt: wij hebben gekozen voor 't Lepeltje in Duffel. Veel complimenten gekregen van de gasten omdat ze het zo'n mooie zaal vonden.
Wij zijn naast het 'hof van Beatrijs' in het 'Hof van Nazareth' getrouwd!
Hey cindy, wij hebben gekozen voor de "kleine" zaal Symforosa. Wij rekenen op ongeveer 150 mensen voor het avondfeest. We weten nog niet welke formule we zullen kiezen.
Dag Inne, wij gaan nu zondag kijken maar intussen verlaten we datum waarschijnlijk naar 15/05/2015! Dat is een vrijdag en hebben we daar voor een 100tal mensen eten en drank all in voor dezelfde prijs dat we er op een za voor 50 mensen eten en 70 mensen dessertenbuffet nemen! Vind ik wel de moeite en met het jaar uitstel zitten we iets ruimer van budget!Nemen jullie niet beter de grotere zaal met 150 personen?Zijn jullie er vriendelijk ontvangen? Ben al benieuwd voor zondag!Hou u op de hoogte!
Ik heb je net ook een pb gestuurd.
Hey Cindy, sorry voor mijn late reactie (we zijn 3 weken met vakantie geweest). De kleine zaal is zeker groot genoeg. Wij zouden 120 mensen voor het avondeten vragen en 30 voor het dessert. Wij zijn de zaal nog eens gaan bekijken toen ze gedekt stond voor 150 personen en naar mijn gevoel had iedereen meer dan voldoende plaats (en ook de dansvloer is nog groot)