Nu Online
Momenteel zijn er 578 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TOP TOP TOP vrijgezellen achter de rug

20-8-2013 10:50:50
Hallo bruidjes en gommetjes

Afgelopen zaterdag is mijn getuige me om 11u30 komen oppikken voor mijn vrijgezellen. Ik kreeg een voetbaltruitje aan (ben een voetbalfan en in het bijzonder van onze Rode Duivels) met mijn verloofde zijn naam op mijn rug. We zijn naar het station in Brecht gereden waar 12 ladies me stonden op te wachten volledig in rood-geel-zwarte outfit. Vond ik supertof want niemand van mijn vriendinnen heeft iets met voetbal :-) Van daaruit de trein naar Antwerpen en daarna naar Mechelen. Onderweg toverden ze koude aperitiefgroentjes met cocktailsaus boven, samen met plastic feestglaasjes bubbels uit de frigoboxen die ze bijhadden. In Mechelen aangekomen hebben we eerst een kleine picknick gedaan met broodjes en daarna bleken we een workshop chocolade te doen bij Sjolaa. Was supertof om te doen en wie houdt er nu niet van chocolade? ;-)
Daarna terug richting station Brecht - onderweg moest ik nog vragen oplossen over mijn verloofde - en van daaruit even opgesplitst om ons op te frissen. Deed deugd en iedereen kon zich opdirken voor nog een feestelijke avond.
Om 20u dan afgesproken in een restaurant in de buurt dat later omgetoverd werd tot danscafe. Daar hebben we tot in de late uurtjes staan fuiven. Iedereen vond het een goeie generale repetitie voor ons feest van volgende week. ;-) Om 4u30 dan neergeploft in mijn bedje.
Het was een topdagje. Iedereen had echt zijn best gedaan voor mij en dat vond ik zo lief want niet iedereen kende elkaar goed maar is allemaal supervlot verlopen. Ik had ook laten weten dat ik liever niet zo in de stad opdrachten wou doen en daar hebben ze rekening mee gehouden. Iedereen was het erover eens dat het gewoon een relaxte, toffe, leuke dag moest zijn en da's duidelijk gelukt. Me happy met zulke vriendinnen :-) En nu... nog 10 days to go!!! Yiiihhhaaaa!

Vanessa
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 807

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik20-8-2013 12:13:32

heeeeeerlijk!! ik hoop ook op een chocoladeworkshop ;-) nu zaterdag is het aan mij!

Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik20-8-2013 12:39:35

Klinkt super! Fijn voor je! Succes nog de laatste 10 dagen :D

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik20-8-2013 14:18:10

Oh wat heerlijk om te lezen! Voor zo'n dag teken ik ook! Ze hebben duidelijk veel rekening gehouden met wat jouw ding is. Daaruit blijkt dat jullie band wel echt sterk is.
Hier is het nog eventjes afwachten tot oktober of november, maar de twee zussen hebben onderling wat strubbelingen waardoor het allemaal niet zo lekker loopt. Hopelijk wordt het uiteindelijk ook voor ons nog zo'n geweldige dag ;)
Op naar 31 augustus zou ik zo zeggen ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...