Terug naar overzicht
Eerst en vooral proficiat, en heel mooi dat jullie dat zo ondernemen :) Het huis van de mens is een vrijzinnige vereniging en die doen dat helemaal gratis. Over het feest, wil je een dansfeest of hoe zie je dat voor je? Anders met de familie en vrienden die er voor jullie waren gaan eten, of een klein zaaltje huren?
Allereerst proficiat!Wat dacht je van een plechtigheid via rent a priest? Heeft nog maar bitter weinig met de kerk te maken en ze maken echt heel mooie vieringen, volledig op maat van jullie wensen, met persoonlijke boodschappen enzo.Ik kan jullie Jef Wauters ten zeerste aanraden!En als jullie een fotograaf zouden zoeken om dit mooie moment vast te leggen, dàn kan ik jullie alleen maar onze diensten aanraden natuurlijk ;-)http://cedricalexandrephotography.wordpress.com/ https://www.facebook.com/cedric.alexandre.photography Ik wens jullie in elk geval alle geluk toe voor de toekomst!Isabelle
Isabelle, we zijn zeker van onze keuze voor de viering! Deze laten we begeleiden door " de mens" de dienst van de vrijzinnigen! Maar toch bedankt voor de tip. Melissa, dat is dus het probleem voor het avondfeest. Ergens zou ik liefst een klein dansfeest voorzien. Eerst een buffet of iets dergelijks en dan zen dansje doen in van een zaaltje. Maar heb vooral schrik dat de groep daarvoor niet groot genoeg zou zijn. Als je enkel broers en zussen neemt en een paar goede vrienden heb je niet zo een grote bende he. En dan vraag ik me af of een zaaltje niet te groot zou zijn. Alvast bedankt voor de tips ;)
Dan lijkt een barbeque of zo mij een pak gezelliger. Je moet niet persé een zaaltje huren, je hoeft ook niet persé te dansen (als je met niet veel bent dan gaat dat zowiezo niet zo vlot gebeuren) maar het kan wel gezellig zijn en laat worden.
hallo Kathleen,in welke regio zoek je een geschikte locatie ? En met hoeveel denk je ongeveer te zijn ? GroetjesEls
@Els, als we het in heel intieme kring doen komen we rond de 25-30 personen uit. Dat is voorlopig nog een beetje een knelpunt wie we vragen.. Ofwel intieme kring voor viering en dan toch meer voor een feestje of alles met intieme kring.Liefst regio Brugge.
Kathleen, heel mooie symboliek! Ik ben ook van regio Brugge dus als je er aan uit bent welk soort feest je wil, geef een seintje en ik overlaad je met adresjes! Succes!
Rebecca we zouden toch kiezen voor alles in intieme kring te vieren. Dus nu opzoek gaan naar een geschikte locatie waar we de viering en een gezellig feestje kunnen geven. Voor een dertig tot veertig personen. Alle ideetjes voor een gezellig feestje na de viering zijn welkom!
Wij zijn onlangs naar een feest mogen gaan van een koppel dat hun 10e huwelijksverjaardag vierde. Zij hebben een BBQ gegeven op de speelplaats van een school, met een springkasteel en gericht op koppels met kinderen. Erg leuk, aangezien zij een vriendengroep met ondertussen heel wat kinderen hadden ondertussen.