Terug naar overzicht
Absoluut!Ik heb nog 86 dagen te gaan en krijg het al benauwd als ik aan de dag denk...Heel veel succes de komende dagen en veel plezier op je trouwdag !!
Veel succes en geniet vooral de dag zelf.Ik herinner me nog dat we 's avonds in onze hotelkamer zaten en dat ik zoiets had van "is het al gedaan?".Heel die dag is echt aan me voorbij gegaan, als in een droom.Je wordt zo geleefd die dag en je gaat zo van de ene emotie in de andere, dat zo'n dag echt voorbij vliegt.Genieten is de boodschap dus!Nog veel succes!
Wel, ik dag dat ik zo zou zijn maar helemaal niet tot nu toe alles onder controle :) haha.. Veel plezier! :)
Zaaaaalig! Heb er al heimwee naar. Zenuwen of niet, geniet er toch van. Zoals Saartje hier een paar berichtjes gelden schreef, je krijgt dit gevoel in je beste herinneringen niet terug. Dikke zoen en geniiiiieten!
haha ok, brandend maagzuur is niet echt genieten.... maar het is wel lachen als je bedenkt hoe wij allemaal vanbinnen een klein beetje sterven van de zenuwen voor 'die ene dag' geniet er maar van - ik krijg nu soms al kriebels in mijn buik als ik vb verslagjes hier lees en bedenk hoe dat op onze dag zou kunnen zijn... zaaaaaaaalig
Bedankt iedereen voor de reacties! Ondertussen is onze grote dag voorbij en hij was in 1 woord FANTASTISCH!! ik heb mij zorgen gemaakt om niks - er is nu eens NIETS verkeerd gelopen - in feite was de dag nog mooier dan ik had durven hopen. Nu is het aan jullie - 'doet da goe' en zoals ze zeggen GENIET ervan van de eerste tot de laatste moment was het is echt zo voorbij (nu kan ik nog wel zalig nagenieten ;-))