Nu Online
Momenteel zijn er 338 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verrassingsvrijgezelleweekend in...Roma!!!

21-8-2013 9:50:24
Amai amai bruidjes,

ik ben aan het bekomen van het zaligste weekendje onder vriendinnen ooit! Vrijdagochtend stonden ze er met ontbijt en bubbels, heb ik something old, something new,...gekregen en hebben ze mijn valiesje ingepakt, dan kreeg ik de blinddoek en I-pod en had ik na enige tijd door dat we gingen vliegen! Tijdens de vlucht een heel vliegtuis toegesproken met mijn op voorhand opgelegd gedichtje: speciale ervaring ;-) Pas na het landen zag ik waar we waren: Roma! Ik ben half Italiaans en hou zo van het land dus ik kon mijn geluk niet op! Het waren vier dagen vol plezier en vriendschap en genieten van de hemelse stad. Vermoeid maar zo gelukkig kan ik wel stellen dat ik ongelooflijke vriendinnen heb, ik ben meer dan ooit klaar voor mijn trouwfeest!!!

Baci!
Elke

Elke
12-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 707

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik21-8-2013 9:58:29

hooooow joh, amai!!!! dat is pas een DROOMvrijgezellen :D
supersupersuper!

Geniet nog lekker en dan nu aftellen naar jullie Italiaans droomhuwelijk ;-)

Ciao!!

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik21-8-2013 11:46:20

Amai, dat is nogal een verrassing! Zot dat ze zoiets hebben kunnen klaarspelen!

Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik21-8-2013 12:44:07

amai...leuk leuk
dat was inderdaad een grote verrassing.

brenda
7-7-2014
 Meld misbruik21-8-2013 13:58:04

Wow, je vriendinnen hebben het wel groots gezien! Super!

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik22-8-2013 8:59:33

Wauw fantastisch Elke. Fijn gevoel he dat je vriendinnen zoiets in elkaar hebben gestoken voor jou. Die van mij was niet zo spectaculair als de jouwe maar ik heb er ook intens van genoten, gewoon al door te zien hoeveel moeite ze gedaan hadden :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...