Terug naar overzicht
Ken iemand die zelf haar catering heeft gekozen maar de feestzaal moest wel hun goedkeuring geven.Ik vind het één van de prachtigste lokaties in Vlaanderen !
Hier neem je best contact voor op met de zaal zelf ook om te horen of je datum nog vrij is, want ze zijn vaak al vroeg volgeboekt. Hilde zal je dan zeker de juiste informatie bezorgen, want de prijs hangt af van alles wat je wel en niet wil. Heel vriendelijke mensen trouwens!
Ik heb hier ook eens mee gebeld.Als we eigen catering meenamen en je trouwt op zaterdag, dien je ook de gastenkamers mee te huren. Dan zit je met enkel de zaal en de slaapkamers al op 4500 euro.Op vrijdag moet je die er niet bijhuren. Maar dan lopen er ook andere gasten op het domein rond.Daar moet je dan nog de kost voro de catering meetellen wat ook rap op een 8000 euro zit. + je moet hun decoratie en borden, glazen, .... gebruiken wat je per stuk betaald.Super locatie, maar geen goedkope helaas ....
Prijs weet ik niet, maar ik ben er al geweest voor een huwelijk en dat is echt super! Het koppel was er alleszins ook erg tevreden over, blijkbaar vriendelijke begeleiding e.d. De receptie ging door op de binnenkoer en daar is ook een erg mooie tuin aan. En dan die oprit: prachtig!
Wij trouwen hier op 21/06/2014! Prijs is inderdaad 4500 excl. btw. Dit is inclusief de huur van alle hotelkamers. Wij hebben de kamers doorverhuurd aan onze gasten. Zo krijg je toch nog iets van het geld terug.Qua catering kun je kiezen tussen Carpe Diem en Jeurissen. Wij hebben gekozen voor Jeurissen. Met drank, eten, zaal, bediening etc. zitten we ongeveer op 12.000 euro. Er blijven 55 mensen de hele dag en ons avondfeest bestaat uit 140 mensen ongeveer.Groetjes
Klopt het dat je glazen,borden,...extra moet bijbetalen? Ik dacht van niet. Wel 5€/pp logistieke kost en natuurlijk het persooneel...