Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsmeisjes/suite polscorsage-armband

21-8-2013 11:45:54
hey dames, ik ben eigenlijk op zoek naar kuntstofbloemen dat ik kan gebruiken voor een armband of corsage te maken maar hier komt het moet een bepaalde kleur zijn het is geen turquoise maar ook geen groen... hier komt het appelblauwzeegroen!
Ik heb de dassen al voor de heren gevonden en graag had ik iets gevonden voor de dames als jullie suggesties hebben? budget (-/+ 15€ per persoon)

Nathalie
7-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1201

sandra
13-9-2013
 Meld misbruik21-8-2013 12:06:30

Misschien kan je eens kijken in Veritas of H&M, daar verkopen ze bloemen die je kan opspelden, in je jaar doen met een elastiek of in uw haar schuiven. Die zijn er in verschillende tinten en zijn meestal niet duurder dan 5 euro...
In de Steps winkels verkopen ze er ook mooie.

Leuk idee trouwens!

kim
14-6-2014
 Meld misbruik21-8-2013 12:26:44

Ik weet niet van waar je bent. Maar ik Lier is een grote stockverkoop winkel waar je van alles kan kopen bloemen, tafelkleding, stoffen ... je kan daar de bloemen kopen die je zoekt denk ik.

x kim

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik21-8-2013 13:54:39

Ga ook eens bij de action kijken. Daar hebben ze ook heel wat kunststofbloemen.
Ik heb bestaande boeketjes uit elkaar gehaald, en er zelf andere boeketjes van gemaakt voor de bruidskindjes.
Ik heb geen idee of ze appelblauwzeegroen hebben, ik heb er nog niet op gelet. Maar als je er toevallig zou moeten zijn, kan je er altijd eens naar kijken, hé.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...