Nu Online
Momenteel zijn er 716 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn Huwelijksdag de dag voor en ONZE DAG !!!!

21-8-2013 15:33:47
Mijn huwelijksdag is al enkele weken voorbij maar toch genieten we nog steeds na van de vele herinneringen , foto's , video fragmenten , opnames , ....

Zonder mijn huwelijksplanner die ik kreeg van men "vriend" nu mijn man , hadden we misschien enkele kleine dingen over het hoofd gezien , ook hier zag ik nu en dan iets verschijnen waar wij niet aan dachten.

Gelukkig delen er hier heel wat bruidjes hun ideeën / levens verhalen / waarover we ons suf piekeren / ....
Waaruit ik dan ook terug ideeën op deed / kracht putte om door te gaan en erop nieuw in te vliegen.

Ik denk dan ook door jullie aanwezigheid hier allen , en door gewoon hier dingen te kunnen delen dat ik zo op mijn gemak was op ons huwelijk van 29/06/2013!

ONZE DAG :
Smorgens stonden we beiden op met een reuze glimlach , geen stress , zenuwen te bespeuren ..

DE AVOND VOORDIEN:
Al was het de dag voordien wel iets anders.
Ik had op mijn laatste werkdag bij thuiskomst (16.30) een ongelukje met een exploderende visbokaal in men handen , duim zenuw door waardoor ik hals overkop vertrok naar de dokter ( 30 min later moest ik op mijn afpraak zijn voor men nagels) .

Ik had geen telefoon mee ,gelukkig mocht ik een gsm gebruiken van iemand om 1207 te contacteren om het schoonheidssalon kon bereiken ik kreeg het anwt. apparaat.

Na 18.30 kon ik opgelapt de dokter verlaten , in de hoop op goed herstel ( duim zenuw hersteld traag) Thuis gekomen belde ik onmiddellijk het salon terug die me al 3 x had opgebeld, ik kreeg geen antw. ik belde steeds opnieuw.... GEEN REACTIE !!!
PANIEK .... Tranen van machteloosheid !
de dag er op is het mijn dag en nu ?

Om 20.30 belde ik in de laatste hoop nog eens naar de dame van het salon , ze nam op maar MAAKTE ME UIT VOOR EEN LEUGENAAR , ...... .
Mijn man nam het gesprek over , ik moest me vermannen !

Om 21.00uur mocht ik bij haar thuis langs komen om toch nog men nagels te doen , tegen extra betaling ! Wat we dan maar deden want niemand kon me verder helpen !

Toen de dame me zag , zei ze onmiddellijk , zand over ons gesprek !
Maar het blijft na zinderen ! Ook verzorgde die dame men make - up!

MIJN DAG :
De morgen verliep super zoals je reeds kon lezen ,
het samenkomen 's morgens was perfect , stralende gezichten .
Super fotograven , video man , recepties , ceremonie , eigen feest !
ZALIG ....Moesten we kunnen deden we het iedere dag opnieuw ...

Geen stress te bespeuren veel positieve opmerkingen , mensen die na de receptie huiswaard keerde die hun vlees weer weg staken omdat ze voldoende hadden geknabbeld ...

Ja ja wij zijn mijn man en ik , 2 gelukkige zielen samen !

succes toekomstige bruidjes en geniet van je dag !
Die is zo voorbij ! Maar ik heb er van genoten !

Dikke dank je wel
Anneke

An
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1609

Deborah
13-9-2013
 Meld misbruik22-8-2013 12:14:57

Och! Is toch erg zunne hoe die vrouw je behandelde! En was je er zeker van dat 1207 je het juiste nummer gegeven had? Maar dan nog, dan hoeft ze nog zo niet te reageren.

Ben blij dat je de dag nadien een supermooie dag gehad hebt!

An
29-6-2013
 Meld misbruik23-8-2013 13:41:24

Hallo Deborah ,
ja ik kwam uit in haar zaak en werd doorgeschakeld naar het antwoordapparaat. Ik vermoed dat er ergens een technisch defect opgetreden is want volgens die dame had ik ze niet gecontacteerd.
Nu bij mij heeft ze afgedaan!
Zand erover zonder enige excuses komt bij mij verkeerd over. (ondertussen nog een incident vernomen tussen klant en de zelfde dame)

Gelukkig was men toekomstige man er om me te steunen en terug op men positieven te brengen :-).

Wij; men man en ik hebben ons "gesmeten" op onze dag , een dagje van 24 uur ambiance , leute en party zonder stress !

Succes met uwen dag!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info