Terug naar overzicht
oooh heerlijk, die zoektocht... ik zou 'em graag nog eens willen doen ;-) ik heb geen ervaringen met het bruidshuis, maar ik wil je vooral veeel plezier toewensen! sta open voor alternatieven, maar hou vast aan jezelf (de jurk moet jou perfect aanvullen, niet andersom!)
oh ik ben ook zot van ladybird :) nog een maandje bij mij en ik mag gaan kiezen
Mijn ladybird komt ook van het bruidsparadijs (Co winkel van bruidsbuis) en tot nu toe is de service top verlopen! :-)
Heerlijke collectie, 2 jurken gezien op de website die ik absoluut eens wil passen, alleen spijtig liggen ze een beetje boven mijn budget.Maar het zijn jurken collectie 2013, dus hopelijk gaat er nog een beetje van de prijs als ze de jurken nog hebben...
Hier ook een lady bird fan, het 2de kleedje ( van de 6) Was prijs :-) Wel van bij ann en john's in Eindhoven . Super ervaring ! Groetjes
Hier ook een fan van ladybird!!Donderdag 3 oktober ga ik naar een modeshow van de nieuwe collectie van Ladybird en zaterdag 5 oktober mag ik gaan passen :-) de volledige collectie blijft dat weekend aanwezig in de winkel! Dit is bij Wouw Bruidsmode. Wouw ligt heel dicht bij Roosendaal, gezien je in merksem zou gaan kijken is dat misschien ook een optie?? Want zo gek ver is dat niet.
Ook ik ben fan van Ladybird. Ik heb op 20 oktober een afspraak bij het bruidshuis. Als ik me niet vergis, houden zij dan ook hun opendeurdag. Op 18 oktober ga ik naar Ann & John's. Ik kijk er al naar uit!
hey Hanne,bij Het Bruidsparadijs in Merksem hebben we bijna de complete collectie Ladybird-jurken (ook jurken in diezelfde stijl maar van andere merken). In Het Bruidshuis in Merksem hebben we deze stijl jurken niet ... daar is het enkel de collectie Linea Raffaelli, Marylise en Rembo Styling. Dus afhankelijk van je stijl, kom je beter naar Het Bruidsparadijs i.p.v. Het Bruidshuis.@Inne, ik mail/bel je nog om eventueel de afspraak te verzetten van Bruidshuis naar Bruidsparadijs moest je Ladybird willen passenNog veel succes met je voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be - www.hetbruidshuis.be