Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt er nog op 31/8?

21-8-2013 18:22:47
hallo bruidjes,

ik vroeg mij af of er nog veel onder jullie op 31 augustus trouwen?
zo spannend! laten we hopen op mooi weer hé!
iedereen alleszins een superdag gewenst!

groetjes! x

LIESELOT
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1072

Eppie

Meld misbruik21-8-2013 19:23:14

Ikke! Begint ongelooflijk dichtbij te komen he!

En lukt het wat met de laatste voorbereidingen? Ik vind dat er nog absurd veel moet gebeuren die laatste dagen.

Happy
31-8-2013
 Meld misbruik21-8-2013 21:56:12

Wij ook!
Nog 9 dagen... Heel spannend allemaal!
Maar ben wel zeer blij dat dé dag er bijna is!
Veel succes nog allebei!

Kimberly
30-8-2013
 Meld misbruik21-8-2013 22:01:23

\jammer 1 dagje eerder. Maar spanningen lopen hoog op nu maar zoals iedereen zegt toch proberen genoeg rust te nemen vantevoren en vooral ervan genieten!

britt
31-8-2013
 Meld misbruik22-8-2013 8:46:21

Me toooooo, ben sinds 2 dagen het weer in het oog aan het houden. Hoe voeg je een foto toe? Dan zal ik jullie een glimp laten zien

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik22-8-2013 8:53:22

Hier nog een 31/8 bruidje. Onlangs wel een dipje en de nodige zenuwen gehad maar nu alles bijna in orde is, ben ik eigenlijk helemaal niet zenuwachtig en ik heb er echt zin in. Mijn hubby-to-be daarentegen krijgt wel wat zenuwen terwijl hij normaal altijd zo kalm is, best raar om te zien :-).
Gisteren mijn jurk gaan halen. Op het einde begon ik te twijfelen of ik wel de juiste keuze had gemaakt maar gisteren viel de puzzel in elkaar. Ik vond hem terug even prachtig als toen ik hem had gekozen.
Kan niet wachten om naast mijn bruidegom te stralen :-)

Jozefien
31-8-2013
 Meld misbruik22-8-2013 14:43:30

Wij trouwen ook op 31/08! En ook ik volg het weer dagelijks op de voet. De ene site zegt dat het goed weer wordt, de andere zegt een beetje regen ... :(
Maar mijn grootste vrees is voorlopig mn trouwkleed. Ik ben nu 18 weken zwanger (op de trouw zal het 20 weken zijn), de vorige pasbeurt (05/08) kon mn kleed vanachter al niet meer toe doordat mn buikje al uitstak ... Ze gingen de naden aan de zijkant opendoen en verwijden aan de buikzone, ben benieuwd of het nu wel zal passen. Ik mag zaterdag teruggaan ... wel allemaal lastminute é. Stressssss ......

LIESELOT
31-8-2013
 Meld misbruik22-8-2013 21:44:23

amai, tis inderdaad allemaal heel spannend!
ik moet ook nog het een en ander doen hoor, bvb briefjes maken met alle namen en tafelthema's op voor als de mensen binnenkomen, kaders met de tafelthema's voor op de tafels, nog wat misboekjes strikken, enzovoort, en de tijd gaat zoooo snel! morgen trouwkleed gaan afhalen, ga het toch meteen bij mijn ouders droppen zodat mijn ventje niet spiekt, hij zou wel durven :-)
morgenavond al trouw voor de wet voor ons, heb er nog niet echt bij stil gestaan, zit de hele tijd met 31/8 in mijn hoofd, omdat het dan voor de kerk is en met het feest enzo! Terwijl het morgen eigenlijk écht telt!

LIESELOT
31-8-2013
 Meld misbruik22-8-2013 21:47:01

laat eens weten hoe het loopt met je kleed jozefien :-) was je zwangerschap voorzien?
en het weer, inderdaad, het verandert constant, laten we echt hopen! regen wordt onze grootste vijand, nietwaar medebruidjes :-)

Jozefien
31-8-2013
 Meld misbruik23-8-2013 10:37:22

Vandaag heb je alvast een prachtige dag Lieselot! Alvast proficiat!!!
Het kindje is meeeeeer dan welkom, al was het niet echt voorzien dat het zo rap ging gaan, eerlijk gezegd. We hebben al een zoontje, ze zullen 2 jaar en 3 maanden schelen van leeftijd, perfect dus.
Jammer dat het voor mij maar bij 1 glaasje champagne zal blijven op de trouw, maar dat nemen we er graag bij, 't is voor 't goeie doel!
Ik hou je op de hoogte van mn kleed, morgen mag ik gaan passen.
Groetjes,

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik23-8-2013 10:41:13

Da's idd wel een beetje stressy met je kleed maar dat komt wel goed en het is toch ook wel héél bijzonder dat jullie kleintje er toch al bij is in jouw buik he!

Jozefien
31-8-2013
 Meld misbruik26-8-2013 21:46:04

Het kleed werd aangepast en het past! Joepie!! Ben zo blij, wist niet wat ik anders had moeten doen als het echt nie meer ging gaan.
Het weer is aan het omslaan hé voor zaterdag ... bij ons zou het maar 20 graden meer zijn en al 40% kans op regen ... :(

LIESELOT
31-8-2013
 Meld misbruik27-8-2013 20:59:06

Goed Jozefien dat je kleed nog past! das weer al één zorg minder hé
het weer wordt idd heel spannend, verandert constant! we moeten er sowieso het beste van maken, maar mss best toch paraplu voorzien! :(

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...