Terug naar overzicht
Of iemand die deze persoon kent?
Google?
Ik snap het niet goed
Om het kort te schetsen, wij hebben al sinds september het Daemshof vastgelegd voor ons trouwfeest. 's avonds maar de suite komt er vanaf 15u30 en feest begint 18u30.Nu kregen we telefoon van de zaal dat er iemand 's 's middags voor 20 personen daar een etentje wil houden voor hun trouw. Maar dus ook in onze zaal, en pas om 17u zou de zaal deze mensen buiten zetten.Maar ik vind het niet kunnen dat wij al zo vroeg hadden gereserveerd en dat onze suite eraan komt en deze mensen er nog zitten. + Dan is onze zaal totaal nog niet klaar want moet eerst alles van hen opgeruimd worden en opnieuw klaar worden gezet.Daarom dat ik graag wou horen of deze persoon hier misschien ook online zit, even met hen praten wat zij willen doen en iets regelen, of misschien legt onze zaal het verkeerd uit ofzo.
Dat snap ik wel, zou ik in jouw plaats ook helemaal niet leuk vinden.
Als ik het goed begrijp hebben jullie de zaal al gereserveerd vanaf 15u30? Want ik vermoed dat de suite er ondertussen ook wel iets zal drinken?? Dus dan mag de zaal deze niet zomaar verhuren aan andere tot 17uEn wat als dat etentje uitloopt?? ik denk dat de zaal met 30 minuten ook niet voldoende tijd zal hebben om alles terug klaar te zetten??Ik zal toch maar eens terug gaan naar je zaal en hier heel duidelijk afspraken rond maken. Jullie hadden de zaal eerst dus is het aan hen om een oplossing te zoeken en niet aan jullie.
Oei Anke, Ook wel heel vervelend... Vind het eigenlijk een beetje raar dat ze dit doen. Jullie hadden de zaal toch vastgelegd dus normaal kunnen zij dan niet ineens dit aanpassen?Hebben jullie enkel een drink voor het avondfeest of ook al iets met broodjes voor de suite daar?Ik hoop dat jullie nog eens kunnen babbelen en dat het allemaal in orde komt... Wij zijn de week na jullie aan de beurt om daar te feesten. Ik duim voor jullie!Groetjes