Terug naar overzicht
Heel leuk om cadeau te geven, maar dat durf ik ééééécht niet...
Ik vind dat zelf ook echt een heel leuk idee. Zkr omda ik zelf ondertss al 14 kg ben afgevallen voor de trouw en er nog 6 afwil. Dus ik denk ni dak er ooit zo scherp zal opstaan. :p Mag ik vragen: hoeveel betaal je daar ongeveer voor?
Hey Deborah,ik ben gisteren mijn foto's gaan ophalen bij Liesbeth en ze zijn suuuuuupermooi geworden.Ik ben er echt blij mee (en ik hoop mijn wederhelft ook!!).Ik had aan Liesbeth al gevraagd hoe het gegaan was bij jou, dus ben blij dat je het ook zo leuk vond!! Nu wachten op de resultaten!!Groetjes
Mieke: is echt niks aan hoor! Het is zoals je in bikini zou poseren. En het is superleuk om af te geven.. Ik kan niet wachten om zijn reactie te zien. Hij weet dat hij iets gaat krijgen; ik doe er al 3 weken mysterieus over en hij is zooo nieuwsgierig :-)!Elen: Doordat het in een B&B was, was het bij mij 245 EUR, in studio is het denk ik 200 EUR. Niet twijfelen, maar doen! Je voelt je er heel wat zelfverzekerder door doordat ze weet welke je delen ze in de verf moet zetten.Ik ben blij dat ik het gedaan heb; het gaat leuk zijn om later nog eens in die foto's te snuisteren en gniffelen om het feit dat ik dat ooit gedurfd heb (want er zitten er een paar nu artistique tussen bij mij :p). Ann: Ik ben er zeker van dat je wederhelft er supertevreden gaat met zijn. Laat je weten wat zijn reactie was? :-)
P.S.: hier kan je al een fotootje van mij bekijken: http://oursecretzz.com/ourblogzz/ :p
't Is de onderste foto (mijn naam staat er bij)!
Deborah, die foto is prachtig!
Waaauw Deborah!! Wat een prachtige foto!!Uw wederhelft zal verschieten!!
Het begint al zot te kriebelen in mijne buik als ik er al maar aan peis om zo voor ne camera te staan. :p Heeft iemand enig idee van mensen die dit doen regio Oudenaarde/Gent?
Hallo Elen,Mail je even? Dan bespreken we dit in private .Aan de andere dames, fijn dat jullie tevreden zijn! Daarvoor doen we het !Grtjs. Liesbeth.
Merci :-)!! Hij zal inderdaad verschieten.Maar wedden dat het eerste gaat zijn: "Dat was toch een vrouw hé?":-)Geen idee van fotografen in die regio Elen. Misschien eens op google zoeken? Ik ben ook van Oost-Vlaanderen, maar vond het leuk om dit ver van huis te doen. Ik had een fotografe die het ook superleuk vond om dit te doen. Ze wist dat ik er in de natuur ook wou en ze was de dag ervoor gaan zoeken naar een geschikt plekje. Ze nam er haar tijd voor en dat is leuk!
Ja da's waar, op locatie doet ze natuurlijk ook! Lomp van mij :-)!
Supermooi Deborah!!
heel mooi! echt!Uit welk regio ben jij?Make up en kapsel wordt ook gedaan of daar zorg je zelf voor?Veel succes met de trouwElke
Echt prachtig gewoon, je zou dadelijk zin krijgen om ook zo'n cadeautje te geven :-)Dat van die make up en kapsel vroeg ik me ook eigenlijk af?
Dankje voor de leuke reacties :-)!Ik ben van de kanten van het Waasland. Wel je hebt verschillende formules; het gaat eigenlijk vanaf 165 EUR (basic) tot 245 EUR (romantische locatie). Make up en kapsel waren niet inbegrepen, maar je kan dit laten verzorgen aan een voordelige prijs.Ik had juist mijn proef bruidsmake-up die dag en het kapsel heb ik bij kapper van OurSecretzz laten verzorgen. Ik zou wel aanraden om, als je zo'n shoot doet, je volledig te laten uitdossen (kapper en make-up), dat maakt het glamoureus en je voelt je er ook zelfverzekerder door :p. En voor diegenen die nog twijfelen: niet twijfelen, maar doen!! Ik heb er nog geen moment spijt van gehad! :-)